Røverkjøp

SSX Blur(Wii) til 300 hos Gamezone. Vet det er noen her som leter etter dette spillet, har leita en stund sjæl, og dette er det billigste jeg har sett det, inkludert ebay, hvor det er meget populært. Så slå til. Det gjorde jeg.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Super Paper Mario til Wii til 379,- pluss porto på Platekompaniet.no kun i dag (dvs. fram til 23:59 onsdag kveld).
 
D

Doctor Downs

Gjest
SITAT(znaak @ 24.11.07, 21.02) 90709
The Darkness (Xbox 360) går for 110kr hos Amazon.
[/b]
Sikker på at du ikke ser på bruktprisen litt lenger ned?

Minner folk igjen på at Orange Box fortsatt bare koster litt over 250 kroner på Play-Asia.com. Femti kroner spillet er ikke så dumt.
 
Det var hvertfall ikke bruktprisen som kostet 110kr for en måned siden.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Gjelder vel kanskje de fleste asiatiske utgaver Play-Asia har som ikke er regionslåst, men Bioshock går for 278 kroner der nå.

Edit: Jo, også Beowulf-spillet til 139 kroner hvis noen skulle være interesserte.
 

Lodin

Der Waaaah
Steam har julesalg på alt nå, men jeg vet ikke hvor lenge. Uansett kan man plukke opp stæsj som Psychonauts og Vampire Bloodlines til 55 kroner mens oransje boksen går for 208 spenn. Det er nesten ikke lov å ikke gå der å bruke litt lommerusk nå. :p
 

Kilik

Lokal moderator
Play.com har nyttårskampanje, flere relativt nye spill og TV-serier til £17.99 med fri frakt. Tollvesenet opererer med 1 pund = 11,10 kroner for kommende uke, så akkurat under den magiske 200-kroners-grensa:

Kororinpa (Wii)
Guitar Hero III: Legends Of Rock uten gitar (PS2)
GRAW 2 (X360)
Blue Dragon (X360)
Guitar Hero II uten gitar (PS2)
The Darkness (X360/PS3)
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas (PS3)
Tony Hawk's Project 8 (PS3)
Sega Rally (X360/PS3)

The Office - Complete Box Set
Battlestar Galactica: Season 1, 2
Bones: Season 1 (6 Discs)
Complete Tarantino Box Set: Kill Bill 1 & 2 / Pulp Fiction / Jackie Brown / Reservoir Dogs
Scrubs: Series 1, 2, 3, 4, 5
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det var en grei kjangs til å plukke opp bf2142 og supcom gold, som jeg lenge har vært ute etter men har aldri funnet billig nok. Takker for tipset.

Og ja, tillat meg å utdype hvor bra tilbudet på psychonauts er med hjelp av min gode venn Yahtzee.
http://www.escapistmagazine.com/articles/v...ion-Psychonauts
Her er det ikke mye som står på spill for å skaffe seg fullversjon av noe som mange sammenligner med Monkey Island og Day of the Tentacle.
 
CDon har en del tilbud.

Red Steel - 149
Rayman Ravin g Rabbids - 129
Sim City 4 - 49
Theme Park DS - 129
Entourage sesong 1 - 79 sesong 2 - 159
Twin Peaks sesong 1 - 159
The Shield sesong 1 - 229
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
SITAT(Psylopat @ 10.11.07, 17.34) 88714
for de som synes det er skummelt å handle på nett så pimper Spaceworld på CC-vest God Hand til 249,-


in b4 keeg :v:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
HMV har nyttårssalg med opptil 70 % avslag på endel filmer, spill og CD-er, blant annet BioShock til like under tollgrensa pluss porto.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Finner ikke billigshock der, jeg. Søker jeg på bioshock så kommer det opp for £25-26
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Merkelig. Kanskje de har satt opp prisen siden i går.