Røverkjøp

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Netshop har i morgen timesalg fra kl. 10. Vettafan hva slags tilbud det dreier seg om, men jeg er nyskjerrig og skal ta meg en titt.
 
Tviler på at dette faller i smak hos dere hardcore gamere, men synes det var smooth jeg..

Obs! selger ps3 spillet NHL'08 for 299,- og FIFA'08 til 379,- så lenge beholdningen rekker.
Obs! er forresten et "kjøpesenter" her i sarpsborg, vet ikke om det finnes flere steder rundt i landet.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Obs! er en stor landsdekkende kjede, ja.

Det er forresten TV-sesonger på Play.com til helt nedi £9.99. Friends, Curb Your Enthusiasm, The 4400 og Amazing Stories, for eksempel. Extras og Allo Allo er forresten to sesonger i én £9.99-boks. Til samme pris er også none komplette filmsamlinger, bl.a. Batman, Mad Max, Scream m.fl. Løp og kjøp! Lurer på å ta gaveinnkjøpet for jula 2008 med det samme.
 
Mulig å få seg en rekke gode filmer til 1 dollar på cd-wow. Siden jeg er slapp limer jeg bare inn fra et annet forum:

Gör såhär: Skriv in din email på den här länken:
www.cd-wow.us/promotion_2.php?promo_refcode=15405_1&affid=15405
Läs mailet och gå in på länken som står där. Leta på filmen. Lägg till &affid=14922 i adressen:

http://www.cd-wow.us/detail_results_2.php?...;subcat=region2
blir
http://www.cd-wow.us/detail_results_2.php?...amp;affid=14922

Lägg filmen i kundvagnen, gå till checkout, fyll i vouchern du fick i mailet, fullfölj beställningen. Klart

Eftersom det går att beställa flera gånger på detta sätt; beställ bara en film i taget så blir det $2 billigare för varje film.

For mer info sjekk ut: http://www.dvdforum.nu/forum/index.asp?act...amp;page=17#new

For å finne filmene som er på slag velger du movie øverst, så trykker der det står filmer fra 6.99 eller noe sånn og velger sone 2.
 
Hmmm, da har de kanskje stengt det. Jeg bestilte 16 filmer på den måten så fungerte bra når jeg postet. Når det gjelder porto så er den inkludert! =)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
SITAT(valdleik @ 31.01.08, 12.16) 100799
Super Mario Galaxy til Wii selges på zailor.no for 399,- inkl frakt. Du skal jobbe godt selv for et brukt eksemplar til den prisen. Tilbudet gjelder til 4/2 kl 08.00 eller så lenge beholdningen rekker.

Aiaiai, denne skulle egentlig i røverkjøp-tråden. Aner ikke om jeg kan slette eller flytte innlegget? Sorry for blunderen
[/b]
Siterte denne. Forumet nektet meg å flytte posten i sin helhet hit siden den var den eneste i emnet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Liten request her: Kompis av meg skal kjøpe seg 360, og lurer litt hvor det er billigst. Har funnet ut at Elite er bortkasta siden man ikke trenger 120GB noe særlig (spesielt i Norge), så det blir nok Premium. Billigste jeg har sett er standard Premiumpakka til 2800 hos Elkjøp. Noen som veit om noe billigere, evt. bedre pakketilbud?
 
Virker som EBgames har et pakketilbud på 2999,- for Xbox 360 Premium + ekstra kontroller, og ett valgfritt spill blant en liten bunke på 5 spill. (Tror det er Gears of War, Blue Dragon, PGR4,Halo 3, SceneIt) også kan man kjøpe 3mnd live for 99kr, ved kjøp av denne pakken.
.. Vis jeg ikke tar helt feil.