SITAT(Nicholas @ 09.02.08, 02.32) 102221
Jess, da har altså kompisen min kjøpte seg 360, og da var det altså tid for å skaffe trådløs nettverksadapter. Jeg har søkt gjennom seks-åtte sider for å prøve å finne et sted hvor den både er (relativt) billig samt på lager, men har ikke funnet noe ennå. Skulle gått i noen av sjappene her i byen, men alle var selvfølgelig utsolgt (og ingen tok den inn, lollers). Kan dere hjælp meg å finne en, tror dere?
[/b]
Bikkja mi spiste opp transformatoren og kabelen til 360'n. Da jeg prøvde å lete etter ny fikk jeg beskjed i flere butikker at kabelen ikke var mulig og oppdrive. Jeg måtte ta kontakt med xbox kundeservice. Jeg ringte dit og fikk snakke med en svensk dame med finsk aksent. Hu skjønte jo selvfølgelig ikke en damn shit av det jeg sa.
"AC adaptor, power supply etc. etc. I need the cabel that goes from the outlet in the wall to the xbox 360." Jeg prøvde å forklare best mulig. "power supply. yes, yes" sa hu. Og jeg regnet med at dette burde gå. Det var uansett gratis så. 1 uke senere eller litt mindre fikk jeg et brev i posten fra Nederland eller Tyskland. Og der lå den trådløse nettverksadapteren

Jeg betalte ikke en krone. Det sto en regning på 10 euro men ikke noe info om hvor og når jeg skulle betale så jeg dreit i det og har ikke hørt noe siden

Måtte da kjøpe strøm kabelen i en EB Games butikk til slutt. Prøv selv, men konstanter at det er gratis med personen du snakker med først. Hvem vet kanskje det går
Ellers så har du
Meeter.no - 577,- Billigst men er ikke på lager før 24.03.08
Multicom.no - 614,- 1 på lager
mpx.no - 639,- 11 på lager