Røverkjøp

Så jævlig bra at jeg la inn en bestilling på Premium til høyere pris på Fredag da. Helvete, her skal det avbestilles! Takk for tipset.

Update: Bestill'd

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Snute og tute. Det er jo faktisk så billig at jeg tror jeg slenger inn en bestilling.

Kilik

Lokal moderator
Deal hadde en helside med tilbudet i Dagbladet i dag, så litt merkelig at de fortsatt har godt med konsoller på lager.

Forresten, ikke la dere friste til dyr avbetaling som de nesten oppfordrer deg om når du skal bestille. Totalt blir det 4 300 kroner!

Du kan vel bestille på avbetaling nå, også kjøpe inn resten av beløpet innen kort tid, ikke sant? Da vil du jo få den til såppas lav pris at du fortsatt går i pluss.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ja, etter kredittkjøpsloven kan alle sånne avtaler gjøres opp når som helst. Men de har funnet opp noen kjipe gebyrer for å vri mer penger ut av kundene likevel, bl.a. et årsgebyr på 390,- og et månedsgebyr på 55,-. Så første måned betaler man 450 kroner bare i gebyr, i tillegg til avdrag og renter ...

Lodin

Der Waaaah
For de av dere som har 500 kroner å brenne kan man nå få nesten hele Steam katalogen til Eidos til odel og eie. Selv har jeg ikke muligheten, men hvis tilbudet enda eksisterer nå lønna ruller inn skal det handles inn. Kan ikke si nei til alt av Deus Ex, Thief 3, masse Hitman og nyere ting som Tomb Raider remaken og Kane & Lynch + en masse annen obskur shizz til en sånn pris.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Amazon har stort Blu-ray-salg med bl.a. Blade Runner 5 Disc Edition til småpene $14.95 og endel nyere utgivelser til like over hundrelappen, og dessuten High-Def Week fram til fredag med rundt 50 % avslag på en vare om dagen. Husk å sjekke om filmene er sonefrie her før evt. bestilling.

D

Deleted member 91

Gjest
Kanskje ikke akkurat et røverkjøp, men en feit nettside jeg vet flere her har interesse av: http://www.lastexittonowhere.com/
De spesialiserer seg altså i logoer fra diverse selskaper, produkter, etc fra filmer. Hill Valley High School-skjorte (Back to the Future) blir for eksempel snart å finne i postkassa mi, tenker jeg.

www.playx.no kjører gratis frakt på alt under hele fotball em.
Jeg plukket vertfall med med meg en del filmer og bokser :)

Kilik

Lokal moderator
Ah, har allerede kjøpt 7 spill den siste uka, men der ble det Halo 3 (180 kr) og Hitman: Blood Money (50 kr) også, gitt.

Mange gode filmer til en billig penge også. Blade Runner: Final Cut, Das Leben Der Anderen, Funny Games (Collector's Edition) og Once Upon A Time In The West (Collector's Edition) til femtilappen.

:confused:
Det var jo fantastiske priser! Kjøpte meg Eternal Sonata, Blue Dragon, Final Fantasy Chrystal Chronicles: Ring of Fates og Final Fantasy XII: Revenant Wings :)

Takk for heads up'en!