Røverkjøp

Shinra85

Spillegals effort emo
Send trip report om det stemmer, Buggzaroonie
 
Butikken jeg så det i var Gamestop i Trondheim, i går. Tror det var første dagen i den kampanjen.

Men vil jeg ha en PS Vita? Har ikke PS3, har ingen planer om PS4, har 3DS XL, men 1100 kron var jo jævlig billig.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Er fristet til å stikke innom en GS for å sjekke selv, tusenlappen er en veldig fin pris. Men kan umulig koste så lite, må være bruktmaskin eller noe trykkfeilings.
 
Blir vita på meg i dag om de har den inne til den prisen etter jobb. Spesielt med tanke på at roomien min har satt en PS3 i stua, så jeg får faktisk utnytta PS+ om jeg kjøper det.
 
Må gjennom Oslo City om en time uansett. Tror kanskje ikke jeg gidder om det er brukt. Den skjermen der må jo nesten være en magnet for svære riper.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Var innom GS i Drammen, det er brukt.

EDIT: Den ene de hadde så faktisk veldig fin ut, men den høyre stikka var det bittelitt mindre motstand i enn den venstre. Jeg regner med de skal være helt like? Jeg droppa det i alle fall. Ellers er den billigste nye jeg har funnet en til 1699 på cdon.no sitt sommersalg, så det er jo faktisk et temmelig bra avslag. Jeg tror likevel jeg venter.
 
Ser ut som det varierer litt fra butikk til butikk. Gamestop Trondheim hadde i hvert fall 2 esker med 3G+WIFI, med prislapper som skulle indikere at de var nye, sto liksom ikke "brukt" på de.

In other news, Expert selger 3DS Pure White (ikke XL) med Super Mario 3D land til 888 kroner, dette tilbudet varer til og med lørdag. Er det tomt i butikken si at du vil betale for en, og at de skal bestille og sende deg en SMS når de får inn på lager igjen, burde ikke ta mer en et par dager.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Batterilevetiden er såpass overlegen på XL-en at jeg aldri ville klart å anbefale noe annet. Synes også triggerne og størrelsen generelt gjør den mer komfortabel ved lengre tids bruk, som fint veier opp for at den er litt mindre portabel imho.
 

Terje

mostly harmless
Må huske at det er en "skjult" ekstrakostnad ved at man er nødt til å kjøpe seg et proprietært minnekort også. De er ikke nødvendigvis så billige heller.
 

Terje

mostly harmless
Nope. Nada. Enkelte fysiske titler kan kjøres uten, men selv de fleste av disse krever en kjapp installasjon. Du må i realiteten pent nødt til å ha et av disse minnekorta. Det møkkaopplegget der er igrunn det eneste som er virkelig negativt med Vitaen, storfornøyd med den ellers.