Rabbatkupong til Play-Asia ønskes

Har bestemt meg for å bestille Kingdom Hearts II: Final Mix +, men når den koster 70 dollar så vil jeg veldig gjerne spare noen kroner^^

Så om noen har en kupong til meg så hadde det vært kjempegreit, og om du ønsker, så bruker jeg søkeboksen her på Spillegal ;)

Fasiken, jeg har en kupong men kasta den nettopp siden jeg ikke kom til å bruke den :p Men er det ikke en bruker her på SG som har "vil du ha en play-asia kupong" i nicket?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Høm. Jeg har akkurat handla på Play-Asia, men jeg tror ikke jeg fikk noen kupong. Hvor mye må man handle for for å kvalifisere for slikt?

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Psylopat @ 28.02.07, 12.04) 54327
Jeg har to på $5, kan sende deg koden når jeg kommer hjem, i fem tiden :) Er det noen som vil ha den andre?
[/b]
Tror det er ganske random.
En gang kjøpte jeg en nøkkelring ting til 9$ inkl frakt og fikk 5$ kupong.
En annen gang kjøpte jeg 2 spill til rundt 60$ men fikk ikke.
Jeg har to kuponger liggende, står i signaturen min! :)

Jeg har to US $5-kuponger liggende selv; en som går ut 18. mars, og en som går ut 23. mars, og jeg kan i hvert fall gi fra meg en om noen skulle ønske det.

Selv tror jeg at jeg har fått slike kuponger hver eneste gang jeg har fått en vare fra de. Kan ikke huske å ikke ha fått det ...

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Nei, og du må kjøpe for mer enn $50 for å få rabatt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tenkte å gjenopplive denne tråden siden Play-Asia sendte med en rabattkupong i den siste pakka jeg fikk av dem. Samme som alltid; $5 i rabatt på kjøp på over $50. Tut i luren hvis du vil ha.