10.000 poeng på første brett klarte jeg på andre forsøk (fikk 9.000 og noe på første). Jeg har hatt det morsomt hvert minutt av de fem timene.
Og når du skal bruke custom skin er det VELDIG viktig at den fysiske størrelsen på bildet er en toerpotens (selv bruker jeg 512x512), ellers kræsjer det. Dette står også i readme-fila for skinnere.
Og chi er... øh... chi.

Jo mer chi du har, jo høyere kan du hoppe og jo mer skade gjør du. Bare lev med det.

Positurene du kan gjøre er jævla kjekke, men gir så stor fordel at det er godt de er vanskelige å gjøre. Jepp.
Ja, også et par protip: For å hoppe høyere, lad opp chi og klikk i retningen du vil at kisen din skal hoppe istedenfor å røske ham etter hodet. Da kan du hoppe rimelig høyt.
Og for super-duper-angrep: Hold inne høyre musknapp, slipp og trykk venstre med en gang. Så lenge du sikter oppover vil kisen din gjøre et hoppe/flyveangrep. Gjør flere mens du er i lufta og bygg opp noen rå komboer på den måten.
Edit: Jadda, dere! Her har dere da det jeg krever blir det offisielle Spillegal-skinnet:
N. J. Fisterson!
N. J. er da en negerjøde som trekker i Nazidrakt for å vekke oppsikt rundt sin kamp for frihet, likeverd og homoseksualitet.
Fjernet alle referanser til nazismen fra uniformen sånn rent for å unngå å bli bannet fra Steam (som dere ser er armbindet prydet med en jødestjerne, det samme er den deilige muspekeren). Jeg vet det er en del feil med skinnet men det er begrenset hvor lenge jeg gidder å jobbe med noe som først og fremst er laget for kødd.
Så, hva synes dere om tegningen og fargeleggingen? Skisset og tusjet på ark, fargelagt i Photoshop.
Last den ned
her, forresten. Plasseres i Steam\SteamApps\Kontonavn\rag doll kung fu\Mod_Skins.