Rag Doll Kung Fu

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Såh ... Noen som kan si noe mer? Eneste jeg fikk ut av gutta på #abandongames var at det var «It's... erm... it's kinda lame. :/»

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Kontrollen er original, men ikke dårlig. Vanskelig? Det har sine utfordringer litt ut i spillet, men med litt taktikk går det også finfint. Spillet har en glimrende mengde selvironi og humor og jeg håper noen andre utviklere der ute kan ta litt inspirasjon av dette.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Dette spillet er genius. jeg venter bare på yeti jeg så jeg kan gruse han (les: han kicker assen min).

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"Ånei, spillet krever litt trening! Det er alt for vanskelig! Fysj! Jeg skjønner ikke humoren! Teit! Dårlig!"
Så... det er nok ikke for alle, men dette er faktisk overraskende skillbasert og krever høy presisjon. Men ikke mer enn at jeg er blitt temmelig god etter... cirka fem timers spilling.
Dessuten har jeg mekka mitt eget skin. Skjermbilder kommer når det er ferdig. :p

Lodin

Der Waaaah
Ok, litt mer presis klaging. Kontrollen er altfor knotete. Dette hadde jeg imidlertid forventa, men når så tutorialen er så elendig sitter man der å lurer. Hva er chi og hvorfor må jeg lagre det opp? Hvordan gjør det angrepene mine sterkere? Hvorfor tvinges jeg til å stå i denne teite posituren? Åssen i helvete kan jeg hoppe mer effektivt?
Også morsomt at de krever at man skal score 10.000 poeng på første brett og klarer man ikke det så kan man ta seg et tak.
Jeg vil ikke bruke fem timer på å lære meg et spill før jeg kan begynne å ha det morsomt. :mad:
Forøvrig enig i at humoren virker gøy, men all den tid jeg ikke kommer lenger enn første brett er det vanskelig å si.
Også dritfestlig at spillet kræsjer når jeg prøver å bruke et custom skin.

Skal gi det en ny sjangse litt senere, men akkurat nå er jeg lei og grinete.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
10.000 poeng på første brett klarte jeg på andre forsøk (fikk 9.000 og noe på første). Jeg har hatt det morsomt hvert minutt av de fem timene.
Og når du skal bruke custom skin er det VELDIG viktig at den fysiske størrelsen på bildet er en toerpotens (selv bruker jeg 512x512), ellers kræsjer det. Dette står også i readme-fila for skinnere.
Og chi er... øh... chi. :D Jo mer chi du har, jo høyere kan du hoppe og jo mer skade gjør du. Bare lev med det. :p
Positurene du kan gjøre er jævla kjekke, men gir så stor fordel at det er godt de er vanskelige å gjøre. Jepp.
Ja, også et par protip: For å hoppe høyere, lad opp chi og klikk i retningen du vil at kisen din skal hoppe istedenfor å røske ham etter hodet. Da kan du hoppe rimelig høyt.
Og for super-duper-angrep: Hold inne høyre musknapp, slipp og trykk venstre med en gang. Så lenge du sikter oppover vil kisen din gjøre et hoppe/flyveangrep. Gjør flere mens du er i lufta og bygg opp noen rå komboer på den måten.

Edit: Jadda, dere! Her har dere da det jeg krever blir det offisielle Spillegal-skinnet: N. J. Fisterson!

N. J. er da en negerjøde som trekker i Nazidrakt for å vekke oppsikt rundt sin kamp for frihet, likeverd og homoseksualitet.
Fjernet alle referanser til nazismen fra uniformen sånn rent for å unngå å bli bannet fra Steam (som dere ser er armbindet prydet med en jødestjerne, det samme er den deilige muspekeren). Jeg vet det er en del feil med skinnet men det er begrenset hvor lenge jeg gidder å jobbe med noe som først og fremst er laget for kødd.

Så, hva synes dere om tegningen og fargeleggingen? Skisset og tusjet på ark, fargelagt i Photoshop.

Last den ned her, forresten. Plasseres i Steam\SteamApps\Kontonavn\rag doll kung fu\Mod_Skins.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dem er kjekke.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Et spill der man kun trenger musa for å spille, og som er spekket med humor og gladvold?

zOMG SIGN ME UP PLZ!