Rainbow Six 4

#1
Rainbow Six 4 kommer våren 2005!

Jeg gleder meg! :gevær:

Her er hva vi kan vente oss:

"The next installment in the Rainbow Six franchise will take the best and make it better - the Rainbow Six franchise enjoyed an unprecedented year run as a top online title, and the next episode will deliver an even bigger multiplayer punch, with the addition of two revolutionary modes that take the game in a completely new direction," said Tony Kee, vice president of marketing for Ubisoft. "This time its personal as Team Rainbow becomes the target. They must react in unprecedented ways to a direct threat - Tom Clancy's gut-wrenching tension, pulse-pounding action, close-quarter battle and hallmark realism are about to get a whole lot darker."


Game features include:

* Superior multiplayer experience: One of the best multiplayer games ever returns with a revolutionary multiplayer experience for Xbox Live and the PlayStation 2.
* Xbox Live: New "Career Mode" allows players to create their own operative, improve their skills and acquire extra equipment in all-new objective-based missions.
* New weapons and equipment: Complete your mission with all of the tools of the trade including new items like motion trackers, battering rams, and the deadly MTAR-21 micro assault rifle.
* Cutting-Edge Graphics and Physics: Stunning graphics and ultra-realistic "ragdoll" physics deliver staggering realism and spectacular close quarter firefights.
* Tension-building sound effects: Creaking floorboards, whispers and hostages begging for their lives hint that a threat lurks around every corner.
* Increasingly intelligent enemy A.I.: With every mission, enemies get more dangerous using tactics like flanking, suppression fire and room clearing.

Sjekk ut teaseren!
 
#2
Weeee. Nesten litt synd jeg skiftet klan nå :p Men siden vi fortsatt er venner så får jeg vel lov til å spille med dere :kos:
 
#3
Hehe ikke no prob mister :tommelopp:

Men du kommer til å få :rumpe: juling :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Bah. Dette kommer til å suge skikkelig mye. Halo 2 kommer til å slå nesten alt av FPS-er det kommende året. :D
Altså, de prøver jo virkelig hardt å krydre RS-serien - hva med å faktisk gjøre det morsomt, og underholdende? Spillbart?
 
#5
Vi får se... jeg syntes RS3 + BA var noen av de beste fps spillene jeg har spill!
Greit, jeg var litt sliten av å spille det på slutten og var egentlig klar for noe nytt.
CoD står høyt på lista, men jeg har skaffet meg Halo 2, just in case CoD suger...
Når RS 4 kommer er jeg sikkert klar igjen for nye runder!

Du vet at det er ikke alle som er så fan av run & gun ut-av-denne-verden fps'er.

Det er ingen som vet hvordan dette spillet blir så...
Play it before u spray it :tommelopp:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Vel. Du har rett i at ikke alle er glad i "run'n'gun"-FPS-er, akkurat som jeg ikke er glad i kjedelige, følelsesløse, gjentagende drittspill. Husk at det bare er min mening jeg ytrer.

Og jeg tror nok jeg vet hvordan det blir. Taktisk FPS med Tom Clancys pålimt drittplott. Hurra, hurra. Jeg klarer meg med Halo 2, tenker jeg.
 
#7
Syntes du Live delen var kjip også??
 
#11
Viktig informasjon. Ytterst nødvendig å dra fram dette emnet igjen for å komme med slik gullkantet informasjon.

Jeg forguder deg.
 
#13
Ja, jeg hadde ikke sett dette emnet. Nå vet jeg det. Håper på å få med meg dette spillet, likte det første som kom til Xbox. Ble noen måneder med spilling Live med det, ja.

Men, som sagt, tror mange kommer til å spille Halo 2 de kommende månedene.
 
#14
men jeg vil spille RE, buhu. Hvorfor kan det ikke bare forte seg og komme til X Box. Jeg vil også ha Re Remake til X Box og, men må vel se lang etter det nå.