Ranking Battles Norway - #1.5 - Season 2 - 29/07/07

#1
***drum roll please***


Som dere alle veit så er RBN Sesong 2 igang, sist knuste Bekri alt som var, men hvem eier hvem denne gangen? Eneste måten å finne det ut på er å møte opp 29. på RBN!

Blir dette en vanlig RBN? Nei! Denne gangen blir det 3 Vs. 3 Random Teams.

Dere blir trukket ut tre og tre, for da å danne the ultimate team! Dere skal da sammen finne på navn og spille mot andre.

Spillere fra samme clan blir ikke trukket til å være på samme lag.

Som side event, blir det Turnering i Virtua Tennis 2vs2

Så møt opp! Folk kommer til å stå i kø for å voldta deg! JA DEG! Ta med en venn, nabo, mor eller far!

Be there or be a firekant!
 
#2
Høres artig ut!
Hvordan blir det i Virtua Tennis tourney'en?
Tenker litt på character valg? Mixed Doubles? Bare karer? Bare kvinnkjønn? :p
Uansett, fett at dere holder en mini tourney i VT!!
 
#3
Heisann!


Jeg bare lurte på om jeg kunne ta med en bærbar PC å teste ett program når det gjelder turneringer og brackets osv.

Så vi slipper å sitte der å skrive for hånd og regne ut senere...

Håper dette lar seg gjøre, tror virkelig det kan fungere..

Hvis dere vil at jeg skal prøve meg så let me know, ellers driter jeg bare i det
 

EagleJin

Bear Necessity
#4
Stilig!

Hvilke spill (andre enn T5 XD) blir det turnering i? VF5? GGAC?
 

MadCow

Lokal moderator
#5
SITAT(JINsama @ 20.07.07, 11.35) 74270
Høres artig ut!
Hvordan blir det i Virtua Tennis tourney'en?
Tenker litt på character valg? Mixed Doubles? Bare karer? Bare kvinnkjønn? :p
Uansett, fett at dere holder en mini tourney i VT!!
[/b]
Det har jeg jammen ikke tenkt på, men synes nå det høres artigst ut med mixed. Det er vel slik at karene i det spillet er mye bedre enn kvinnfolka?

SITAT(NukleuZ @ 23.07.07, 14.12) 74568
Heisann!
Jeg bare lurte på om jeg kunne ta med en bærbar PC å teste ett program når det gjelder turneringer og brackets osv.

Så vi slipper å sitte der å skrive for hånd og regne ut senere...

Håper dette lar seg gjøre, tror virkelig det kan fungere..

Hvis dere vil at jeg skal prøve meg så let me know, ellers driter jeg bare i det
[/b]
Det hadde vært stilig det. Kan du ikke ta med deg programmet og pc-en så kan vi titte litt på det før turneringene begynner.


SITAT(EagleJin @ 24.07.07, 10.30) 74664
Stilig!

Hvilke spill (andre enn T5 XD) blir det turnering i? VF5? GGAC?
[/b]
Vi har ikke bestemt oss for noen andre turneringer.
Hvis noen vil holde en turnering fra kl 12, så si gjerne i fra.
Med tanke på tråden til Robbie så burde vi vel ha GGAC :)

Tar dere forresten med prosjektor og PS3?
 
#6
Jeg vil si at karene er bedre enn kvinnfolka, når de først får charge'a så smeller det mye mer enn når kvinnfolka charger.
Er vel det som er hoved forskjellen, man må slite mer for å slå ut en ren vinner som kvinnkjønn. :p
 

oma

Village Drunk
#7
dudes! det blir langtvekksbesøkfra, eller besøk langt vekke ifra den 29. Jeg tenkte det var på tide jeg stilte opp på ett av treffene deres igjen ^^

jeg ser frem til en spennendes aften, ^^
 
#8
Jeg vil si at karene er bedre enn kvinnfolka, når de først får charge'a så smeller det mye mer enn når kvinnfolka charger.
Er vel det som er hoved forskjellen, man må slite mer for å slå ut en ren vinner som kvinnkjønn. :p
[/b]
Dette er egentlig en intern undersøkelse på hvem som er homser i rbn miljøet. Så ikke si det videre til noen :)

Alle mot Alle! Kvinner, barn, neger! Alt går!
 

EagleJin

Bear Necessity
#9
Ser ut som bror og jeg kan bidra med ps3 og prosj (ikke HD, men det får gå :p). Tar med VT3 også. Får se om det er no poeng i å dra med mer.
 
#10
Madcow&Nilo

Da tror jeg beta testingen er nogenlunde ok for å prøve å testa detta her prgrammet...
Men jeg håper dere tar med vanlige ark som vanlig og gjør som vanlig, tilfelle ting skulle gå litt gærent her....
Beta har en tendens til å ødelegge litt!
Jeg kan iallefall prøve programmet på main event og side eventen.
Tror jeg også prøver å teste dette i en egen mekka liten turnering i Guilty Gear Accent Core, så jeg håper alle blir med og bare spiller for morro skyld.

Det er ikke så krise om man får juling, det skal bare gi deg motivasjon til å spille spillet og ta hevn!

Programmet skal også funke for money turney's
Hvis noen av dere der har lyst på en turnering med litt penger som premie!
Jeg kan jo prøve å sette opp dette også, ta det i DR eller noe.. Så blir det litt mer "at stake" og alle gir litt ekstra:)

Skal nok klare å fikse en brukbar bærbar innen den tid;)


Forhåpentligvis håper jeg på at en 8-16 stk. blir med på en liten Guilty turnering.

For dere som ikke blir med som synes Guilty Gear ser jævlig fett ut, så er Robbie3s, Wallace og jeg der for å hjelpe dere.. Ikke nøl med å spørre!

Ser dere der da gutta :)
Bare husk at programmet ikke skal brukes som hovedmåten å keep track denna omgangen her, hvis vi slipper unna med null OMGZ BLUE SCREEN OF DEATH OF DETRUCTION!!!
Og selvfølgelig om dere (Madcow og Nilo) synes programmet virker brukbart.

Jeg er ikke helt sikker enda på hvordan alt fungerer, men det er mulig å sette rating, programmet gjør dette også selv. Så setter den etter rating og random egne grupper... Så det ikke blir så jævlig kjipt for meg, som å f.eks. havne i samme gruppe som; Wallace, JINsama, Hugs, Bekri og Madcow eller noe... Hehe..
Gi meg litt tilbake melding og titt litt på RBN!

Igjen...... Se på litt guilty.... Det er ett utrolig spill!
Iallefall hvis du liker spill hvor du må endre strategi/taktikk for hver karakter du møter, sinnsykt presisjons fylte comboer, fancy greier og alt det der:)

EDIT:
Måtte bare legge til at det er på tide man begynner å ta opp flere kamper....
 

MadCow

Lokal moderator
#11
Høres bra ut det.
Vi kan bruke det parallelt med det vanlige systemet under turneringene.
Det eneste problemet er vel at det blir litt vanskelig å holde styr på flere grupper på en gang. Må vel da ha en person som sitter med programmet som alle går til med resultatene fra hver gruppe.

Vi får nok ikke tid til noen ekstra turnering i DR, får holde med team tourney-en ;)

Men da kan vi gå for en liten GG turnering for de som er intereserte ca 12, VT3 kl 13 og DR kl 15.
 
#12
Jeg tenkte jeg kan bare la pc'en stå si i midten av lokale, så kan folkene gå å se sine groups..
Si liksom at du og jeg er i group da, så spiller vi så går f.eks. du å trykker på der vi møttes og trykker inn hvor mange kamper du tapte.. Jeg kan vise deg imorgen!
 
#13
Det programmet ble brukt i sverige når vi var der sist helg med stor suksess. Regner med at det er det samme du har med Nuke? Det er veldig oversiktlig også tar det vare på hele bracket'en så man lett kan poste det i en resultat tråd.
 
#14
SITAT(Robbie3s @ 28.07.07, 12.30) 75034
Det programmet ble brukt i sverige når vi var der sist helg med stor suksess. Regner med at det er det samme du har med Nuke? Det er veldig oversiktlig også tar det vare på hele bracket'en så man lett kan poste det i en resultat tråd.
[/b]
Det stemmer akkuratt det samme;)
Tenkte jeg bare skulle ta med pc'en til mor og hawk sin...
Koble den opp mot prosjektoren og vise det fram..

Det programmet var så sinnnsykt bra!
Ses imorgen;)
PS. Tar du med sticka mi? (som jeg låner av fugle brødra, det er en T5 sticke)
 
#15
Okey, akkurat kommet hjem fra RBN #1.5 og for en RBN det var. Idag kjørte vi på med Random Team Turnering i Tekken DR.

Ble mange kule lag, men Team Transformers med Devil-Gene, H.Hank og Hugs tok seiern.
2. plass gikk til Team B-Boys( aka Team Comeback Kids aka Team MortalKomeback aka Team Die Hard), med Dako, Wallace og Nilo.

Det var utrolig close kamper i gruppe spillet og god nivå i finale rundene. Utrolig kult med random team turnering. Vi kan alle se at nivået på de fleste spillerne har økt dramatisk og dette betyr at RBN fungerer!

Dagens høydepunkter:

Dako spilte pro med Bruce, han viste skills, holdt hodet kaldt og vant mange viktige kamper.

Wallace gjorde chicken i finalen og spilte solid

Infamous viste at Tekekn 5 NM plasseringen ikke var tilfeldig, the boy got some skills!

Devil-Gene har fått en heftig oppgradering, og slo hardt til

Hugs, Norges Nin, (trenger ikke å si mer)

Mattis(s) tok helt av med Lilli og spilte en veldig orginal stil

Bekri det beast holdte på å rive hoder, men han fant ut i ettertid at Team Refue-Gene hadde dopet han ned med tripple X, noe som blir brukt til å bedøve elefanter.

Utrolig bra spillt fra alle! Fortsett med dette, så kommer Norge på Tekken kartet!

Sikkert mange jeg har glemt, men creeds til alle som som ble med!
 
Sist redigert:

EagleJin

Bear Necessity
#16
Aye, var moro!

Flere gode kamper også :D

Men ekstra kuli var Virtua Tennis. Var bra at noe så langt unna fightingsjangeren kan spilles selv blant oss, hehe.
 
#17
heeeyyy niggaz var heftig med rbn, var morro med random team, kan ikke tro jeg kom i samme gruppe som my boyfriend Eddy.. team only the strong!

ooh snap! dere fikk smakooo av Dakooo!!! niggah was uleashed!!!! han sin bruce'y var juicey tonight!!
hugs.. du er som en vegg kommer bare ikke forbi deg, men var close da ;)
nilo bruce lee hadde vært stolt av deg haha! og wallace vær glad jeg ikke spilte med raven :p :p

and off course jinsama som redda dama si christie når wallace,nilo,hugs ble for mye for meg.. thats true love :elsk:
 
#18
mye varmende kommentarer her!! :elsk: det var herlig å høre at bruce'n min falt i smak!! mye props til nilo og wallace for at de ga meg sinnsykt nyttige tips og ba meg slappe av når jeg trengte å gjøre det under kamper! syns det var bra team work og chemestry!! ^_^ Og mad props til argjend som holder det fortsatt ekte med sin christie, og for at han lærte meg battle rock mens de andre spilte :D
 
#19
SITAT(Infamous @ 30.07.07, 04.02) 75286
hugs.. du er som en vegg kommer bare ikke forbi deg, men var close da ;)
and off course jinsama som redda dama si christie når wallace,nilo,hugs ble for mye for meg.. thats true love :elsk:
[/b]
Det varmer, men må rette på noe.. Det var ingen som redda deg fra Hugs. (JINsama fikk smake en venstre høyre combo)

Ja må si at det var kjempe gøy som vanlig. Hugs, Devil Gene og Hank H&some eller Handsome Hank som vi kaller han tok seieren etter å ha gitt folka mye deng og saftige gloser.

Dako lot folka smake albuer og knær, men er en person ingen har nevna som fortjener ros på høyt nivå og når det kommer fra The Legendary Hugs kan det ikke bli bedre. JustInCase, måten du lekte med MadCow og lot han smake alle de hoppe triksa dine som Hugs aldri har sett noen bruke før var saftig :p (Det var det eneste du gjorde hoho, men viktig å få frem :hehe: )

Er noe alle må få vite, har vært mye snakking om hva som ble sagt i kampen mellom Hugs og JINsama for alle så lepper i bevegelse. Mange versjoner har kommet ut, men nå skal Hugs fortelle dere det som ble sagt...
(I siste runde på stillingen 2-2)
JINsama: Hva skjer a?!?!
Hugs: ahhh hvordan smakte det!
JINsama: Faen, aaarg!!
Hugs: Feel my wrath..!
JINsama: Dette skjer ikke, dette skjer ikke!!
Justincase: Kom igjen JINsama du klarer dette!
JINsama: HOLD KJEFT din lett eide noob!!
Hugs: Hva?! Til min Jusincase..! DØ!
JINsama: OMOLIG! OMOLIG å slå deg!!
Hugs: This is why I'm hot, this is why I'm hot!

Det at UTH har vært ute etter Hugs signatur vet alle, men nå sies det at andre claner er ute etter Hugs deriblant Mad KO. Hugs synes interessen er smigrende, men han blir hos Team Kasa og ikke uten grunn, resultatene svarer for seg.


Var jævlig kult å være på lag med deg Devil Gene og deg Handsome Hank :D Kjemien mellom oss var på topp og er en av hovedgrunnene til at vi vant.


Love Hugs :elsk:
 
#20
Var genialt med random team tourney. Det må gjentas!

Takker Nilo og Dako for godt samarbeid!

Var moro å se hvor patient of flink til å punishe Dako var når det gjaldt som mest.
Og Law'en til Nilo vakke like rusten som han lata som.

Synd det ikke holdt helt frem.

Gratulerer til Megatron, Starscream og Bonecrusher med seieren :p