Ranking Battles Norway - #1.5 - Season 2 - 29/07/07

#21
Yup, var genialt med Random Team tourney!! Får takke Red Hawk (A.King) og Infamous (Christie) som var mine team mates i Tekken tourney'en, Team Merrcuryor hvis jeg ikke tar helt feil.
Sorry at jeg fail'a dere, full skjerpings til neste gang.
Siste gang jeg lar Hugs slå meg med bullshit Steve shit, skal plukke fra hverandre Steve piece-by-piece.
Til han står igjen med den dustete look'en sin og et par ubrukelige boksehansker.

Som ble nevnt her, Dako spilte temmelig solid!! :tommelopp:
Mr.Talent skulle vært der å sett deg spille Bruce som du gjorde.

Og ennå en liten takk til Red Hawk som var min team mate i Virtua Tennis 3!! Du spilte veldig bra!
Team Hingis & Federer rocks!!!!!

Litt kjipt at det var 3 TV'er med GG og ingen til VF5, eneste negative med RBN#1.5.
 
#22
SITAT(JINsama @ 31.07.07, 09.13) 75464
Litt kjipt at det var 3 TV'er med GG og ingen til VF5, eneste negative med RBN#1.5.
[/b]
Jeg skylder på Netrom og Raider:p:p
Jeg var keen på å lære meg litt mer Brad:)
 

MadCow

Lokal moderator
#24
Jepp, dette var moro.
Var gøy å se hvor mange gode teams det faktisk ble.

Kan vel ikke si at teamet vårt presterte så bra, og de vi møtte spilte bra.

Etter min mening var høydepunktet spillingen til Mathista.
Ikke dårlig å slå Hugs i gruppespillet, sweepe hele team Wallace/Nilo/Dako og så slå Wallace en gang til.

Kasa gutta må prestere bra fremover hvis de skal komme inn på laget hans :p

Må også berømme Justin Case for et bra comeback i matchen vår.

Nilo : Du må slutte å si at Infamous viste at 4. plassen i NM ikke var flaks. Get over it ;) Bare si at han spilte bra.

JINsama : Skal vi ha mer VF5 der må flere ta med seg PS3.

Gratulerer til Team Transformers. Vi får prøve å ikke vente så lenge med å kjøre en ny random Teambattle.
Er gøy å se hvor jevnt det har blitt i norgestoppen i Tekken.
 
#25
Vel 2 av de 3 tv'ene med guilty på, var det jeg og Robbie som hadde med. Så det var vel kanskje ikke så rart at det ble spilt Guilty på dem.
 
#26
du må ikke slutte nilo ikke hør på han, jeg liker når du sier det.. madcow er bare sjalu ;)
 
#27
Ho ho

Du blir nok ikke tilgitt så lett JINsama..sviker :p

Takk til begge teammatesa, JINsama og Infamous. Skal gjøre meg verdig til teamet med å danse mer neste gang ;)

VT3 var genialt å ha en tourney i synes jeg. Var moro og, og lærte litt mer og litt basics av JINsama-sama. Veldig bra spill av deg og, både singel og double (singlesa var bare rett og slett moro og se på)

Får håpe vi får med fler ps3'er neste gang, så det kan bli litt VF og. Kult spill, nå som det kan bli litt mer stickebruk, så skal jeg i hvert fall sette meg litt ned med det her hjemme og ^^

Og..kult at det viste seg å være litt fler nå med interesse for SSF2T. Trodde nesten det var dødt her, men heldigvis ikke. Yay! =D
 

MadCow

Lokal moderator
#28
SITAT(Infamous @ 31.07.07, 22.36) 75543
du må ikke slutte nilo ikke hør på han, jeg liker når du sier det.. madcow er bare sjalu ;)
[/b]
Jepp der har du det.
Jeg bare drømmer om at Nilo skal si:
MadCow viste nok en gang at det ikke bare var tilfeldig at han fikk bank i kvartfinalen i NM...
 
#29
MadCow viste nok en gang at det ikke bare var tilfeldig at han fikk bank i kvartfinalen i NM


I AM THE DREAM MAKER!!!
 
#30
SITAT(JINsama @ 31.07.07, 13.32) 75499
Vel, jeg kunne lært deg litt Brad. Jeg kan vel mer Brad enn dem.. tror jeg.
[/b]
Det er nok helt riktig også det...
Men sånn ca som de gutta tilber spillet og PEWPEW alt så er det vel ikke noe bedre måte å lære på tenkte jeg...
 

oma

Village Drunk
#31
var moro ^^ gratulerer med seieren :D

håper på jeg kan gi litt mer motstand neste gang :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#32
Hadde det fantastisk, som vanlig!

Takk til alle for alt, takk til Hugs for at han passer på den attraktive rompa mi, og takk til MadCow som har gitt meg noe å runke til i lang tid fremover! :)