Ranking Battles Norway #3 - 09/09/06

#21
Bra arrangement Nilo og Mcow.
Lokalet var okeyish, litt kjølig der kanskje, var vell litt større enn hva vi egentlig trenger og.

Syntes fortsatt vi bør fikse en videosplitter så når en spiller finaler på big screen så kan de som faktisk spiller se på en tv. Big screen er bra så alle kan se men distance og sånn blir vansklig å bedømme.

Forventer større deltagelse i 3s neste gang, kom igjen folkens, practice practice. Madcow hvorfor spilte du ikke?



SITAT(EagleJin @ 11.09.06, 13.44) 23484
Da var Melty Blood bestilt...

[/b]
:hehe: :D
 
#22
Okey, Dudly my man! Chun Li er nå bestilt og skal anti air'e deg som pokkern! RED parry and the whole shabang! :D

Skal prøve ikke å bli eid så hardt som jeg ble sist gang!
 

MadCow

Lokal moderator
#23
SITAT(Robbie3s @ 11.09.06, 19.08) 23521
Bra arrangement Nilo og Mcow.
Lokalet var okeyish, litt kjølig der kanskje, var vell litt større enn hva vi egentlig trenger og.

Syntes fortsatt vi bør fikse en videosplitter så når en spiller finaler på big screen så kan de som faktisk spiller se på en tv. Big screen er bra så alle kan se men distance og sånn blir vansklig å bedømme.

Forventer større deltagelse i 3s neste gang, kom igjen folkens, practice practice. Madcow hvorfor spilte du ikke?
:hehe: :D
[/b]
Kan du kjøpe en sånn videosplitter for meg? Så kan vi nok fikse det til neste tourney.

Jeg hadde ikke fått spilt noe mer 3s siden sist tourney, så tenkte det ikke var så stort poeng å være med. Men håper å få gjort noe med det til neste gang. Vi får ta en 2d-dag (med litt t5) en gang om ikke så lenge :)