Ranking Battles Norway #3 - 09/09/06

#1
Etter en kanon avsluttning på RBN #2 har mange av spillerne vist stor forståelse, kreativitet og beherskelse over flere fighting games. Vi har sett spillere med den orginale spillestilen, noen med den kjedelige, men solide stilen.
Vi har sett penis og vi har sett homo
Vi har sett mange, og de forsetter å dukke opp for hver RBN som kommer!

Nå!
Er det klart for neste RBN

RBN #3 Trailer...


Denne gangen har vi valgt å ta en liten pause før neste RBN, slik at alle for trent litt og vi får slappet av litt. Nå forventer vi at de fleste kommer! Nå har dere god tid på dere for å få fri fra jobb, bytte vakt, komme hjem fra ferie osv!

Før du melder deg opp må vi finne ut hvilke spill vi skal ha turnering i.

Dette gjør du her



Rbnorway@hotmail.com

Nick og navn!

-RBN
 

EagleJin

Bear Necessity
#3
Nilo.. Trailerne dine er noe av det bedre som skjer for tida. Trailer = treff = gaming = funfun :D

Har sendt mail. ^^

SHDR: >.< boikott! :p

lolol.. Glemte navnet i mailen >.< :p. Aja.. Kan jo fikses.
 
#4
Yiiii, 4 dager før jeg får DR :eek:
Jeg gleder meg! Kommer til å bli så eid, men man har jo alltids casual.
Hvordan pleier et RBN-treff å foregå? Er det premier o.l.? Hvor lenge er det?
 
#5
SITAT(edahl @ 14.08.06, 14.27) 19545
Yiiii, 4 dager før jeg får DR :eek:
Jeg gleder meg! Kommer til å bli så eid, men man har jo alltids casual.
Hvordan pleier et RBN-treff å foregå? Er det premier o.l.? Hvor lenge er det?
[/b]
Vi deler ikke ut premier for hver RBN, dette er mer en league.
Poenget er å ha best ranking, det slik vi finner den beste spillern over all. Premie blir det, slutten av sesongen, spørs helt hvor mye cash vi har til permier, vi skal jo ikke tjene noe på dette.

Så kan hende vi deler ut en Ps3 hvis vi har penger til det. På en annen side hvis vi ikke har penger(tror neppe det) så har vi bak RBN en plan B

Premier hvis vi ikke har penger: :p

1. plass
An authentic autograph from JINsama himself

2. plass
A kiss from MadCow

3. plass
A kiss from Nilo

4. plass
A hug from hugs himself

plan c vil dere ikke vite...
 
#7
Har funnet ut at vi har en "mole", "rat", "leak" kalle det hva du vil... Dette skal jeg personlig ta meg av, hvor SHDR har fått denne informasjonen fra veit jeg ikke. Men det var plan c :/

Avstemmningen er over.

Det vil bli spilt SC3 og 3s på neste RBN. Sett igang og meld dere opp

rbnorway@hotmail.com

navn og nick!
 
#9
SITAT(MadCow @ 05.09.06, 20.24) 22851
Denne gangen vil RBN foregå i nye lokaler. Disse ligger ved Furuset, nærmere bestemt Lindeberg skole, lindebergveien 33.

For mer info se journalen
http://www.spillegal.no/forum/index.php?au...5&showentry=253
[/b]
Skal være greit å komme seg dit, Dead Alchemist bor ikke langt unna der.
Yes da ser det ut som de fleste av oss kommer, har sendt liste med oss på hotmail.com

Btw ta en titt på journalen til Mad KO
 

EagleJin

Bear Necessity
#10
Lindeberg, eh.
Overlever nok den ekstremt langt turen på hele.. 15 minutter :p

Vil igjen gjøre oppmerksom på at et spill ble borte under forige RBN. SF3s-plata til Hawk og meg er borte. Veldig irriterende. Vi vet at den ikke havnet i en av våre bager, og de som var igjen forige gang og ryddet husker kanskje at både Hawk og jeg løp rundt på leting etter spillet, men var uten hell.
Om noen av en eller annen grunn fikk spillet med seg sist, setter vi satt pris på om denne tas med og returneres på lørdag.
 
#11
Feels good to be back...


Love Hugs :elsk:
 

oma

Village Drunk
#13
jeg må meddele med stor sorg at det ikke kommer noen bergensere (Som jeg vet om) på stevnet, men håper på ett comeback senere!
 

MadCow

Lokal moderator
#15
Var synd 3s-plata deres ble borte, Eagle.
Kanskje den dukker opp denne gangen når folk pakker ut spillene sine?
Var litt ekstra kjipt det akkurat var 3s, for det har vi ikke så mange kopier av ellers...

Jeg tar forresten med en liten dings som konverterer signalet fra playstation til pc-skjerm signal (vga). Derfor er det en mulighet hvis noen gidder å ta med seg en flat pc-skjerm og en ps2 for å spille på den.

Håper Bergen kommer sterkere tilbake neste gang :)

Lykke til imorgen!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#16
Yåw ghangstas, vet ikke om noen leser dette før turneringa, men jeg blir sen!

har en øvelse drit på NISS, og må bli der til ca halv fire, når oppmøtet er, men kommer etter det!
Så kommer litt sent, og minst like uforberedt som forrige gang! :grine:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#18
Jeg veit, og jeg suger noe helt sinnsykt, dere har all rett til å hate meg, og burde gjøre det! /cry

Men driten dro ut jævlig lenge, og når jeg først var ferdig, var det ikke bits i å dra opp, siden det var så sent... Tilgivelse please? :elsk:
 
#19
SITAT(justincase @ 11.09.06, 01.39) 23456
Jeg veit, og jeg suger noe helt sinnsykt, dere har all rett til å hate meg, og burde gjøre det! /cry

Men driten dro ut jævlig lenge, og når jeg først var ferdig, var det ikke bits i å dra opp, siden det var så sent... Tilgivelse please? :elsk:
[/b]
ok... First thing you do is uninstall that thing called wow... It's the first step of D-TOX!!!!
hihihi
 

EagleJin

Bear Necessity
#20
Takk for enda et godt arrangement, MadCow og Nilo! Var moro, som vanlig ^^
Synes også dette med pizzasalg var genialt. Slapp jeg å gå heeeeele den laaaaaaaaange veien ned til butikken :p

-----------

Dumdidam...




Da var Melty Blood bestilt...


:D