Ranking Battles Norway #4 - 12/11/06

#1
We are now back in "pink" , nei det er ikke rosapanter vi snakker om, men RBN!

Den 4. runden i RBN skjer 12. november(synd for meg at det er eksamenstider) men min kollega MadCow og hans lille hjelper Hank offrer sine søndags turer, og kjører igang med RBN #4

Check List:
  • [*]Pad/Stick
  • Mem. card
  • Skills
  • Godt humør
  • Cash til inngang, pizza, brus etc.
Det begynner faktisk å bli veldig gjevnt på toppen av RBN stats lista, og dette kan bli veldig spennende.

Vi i RBN har vært litt opptatt, dette har da medført med lite planlegging og mindre turneringer, men ekstra kudos til MadCow & Hank som gjennomfører denne turneringen. Vi skal nå utover året prøve å få til minst 1 turnering hver 4 uke.

Husk og meld dere på:

Navn og nick til

rbnorway@hotmail.com

For mer info, just press my sigg!

Lykke til alle sammen!

-RBN
 

MadCow

Lokal moderator
#2
Hvis det er noen (som jeg ikke har snakka med) som kan ta med tv-er eller ps2, så vær snill og si ifra. Vi blir glade for den hjelpen vi kan få.

Vi tar 49,90 i inngang denne gangen også.

Skal prøve å få opp en liste med deltakere etterhvert.
Det går rykter om at det kommer folk helt fra Molde for å teste sine tekken-skills :)
 

EagleJin

Bear Necessity
#3
Kuuuuuuuliiii! :D

Får forhåpentligvis med meg et par nye folk.

Stiller med utstyr som sist.

Delta i tourneys? Alt =D
 
#4
Høres bra ut... Det at RBN denne gangen vil være på søndag kan skape problemer for Hugs, så det er veldig usikkert om Hugs kommer men han skal se.
Flott at nye folk kommer, flere som kan bli eid av Hugs da...

Om Hugs kan komme eller ikke vil dere få vite etterhvert, Hugs har mange fans han ikke vil skuffe.. Oppdateringer kommer.


Love Hugs :elsk:
 
#5
Stemmer det, vi har fått sinnsyk mange mails angående Team Kasa klanen.

Det som er litt uroligende er at det er mail fra 40-55 år gamle homser som lurer på om dere vil joine dem i en allcommuity homo fest. Jeg gav dem mailen din, så da har dere noe å glede dere til...

Dette er seriøst ikke noe joke, jeg bare bringer ordet videre...

Håper det varmer Hugs på forskjellige måter..

Hugs:


SITAT
16/09-06 2 vs 2 Tournament (T5) - 3. Plass: Hugs & Kranimal
29/07-06 RBN #2 Tournament (T5) - 3. Plass
17/06-06 RBN #1 Tournament (T5) - 2. Plass
17/06-06 RBN #1 Tournament (VF4) - 2. Plass
22/04-06 3 on 3 Tournament (T5) - 3. Plass: Hugs, I3eKri, eeenimal[/b]
kanskje på tide å vinne en turnering snart :p
 
#6
SITAT(NiloPilo) 3
Stemmer det, vi har fått sinnsyk mange mails angående Team Kasa klanen.

Det som er litt uroligende er at det er mail fra 40-55 år gamle homser som lurer på om dere vil joine dem i en allcommuity homo fest. Jeg gav dem mailen din, så da har dere noe å glede dere til...

Dette er seriøst ikke noe joke, jeg bare bringer ordet videre...

[/b]
Team Kasa tar imot alle fans, uansett forutsetning/bakgrunn; Homser, lesber, hetero, she-males, pervs, gamlinger, drittunger, asylsøkere/refugene(s).. og noen ganger til og med INDERE! ;) så her trenger ingen å frykte fordommer :)


by the way, Nilopilo;

SITAT(NiloPilo) 32071
OMG! JEG MÅ SERIØST................................OMG!!!

fra idag! Ling! u da girl...GIRL!

[/b]
Har du ikke hørt at hvis man onanerer for mye går man blind?! Kan bli vanskelig å spille tekken da vettu :p
 
#7
SITAT(Dako @ 05.11.06, 18.45) 32405
Team Kasa tar imot alle fans, uansett forutsetning/bakgrunn; Homser, lesber, hetero, she-males, pervs, gamlinger, drittunger, asylsøkere/refugene(s).. og noen ganger til og med INDERE! ;) så her trenger ingen å frykte fordommer :)
by the way, Nilopilo;
Har du ikke hørt at hvis man onanerer for mye går man blind?! Kan bli vanskelig å spille tekken da vettu :p
[/b]

Nah skeptisk, hvorfor har det ikke skjedd med Hugs??, han ronker til Yuna 24/7 og ingenting har skjedd.

Men vi eier dere i blinde anyways!! :hehe:
 
#8
Nilo har ikke svart og det har gått mer enn 2 min. siden Dako skrev.... Alle vet at Nilo svarer deg før du til og med ha rukket å skrive ferdig så dette er merkelig.
Han har sikkert gjort en stor tabbe og tatt en titt på noen bilder :hehe:

Nå som Nilo ikke kan se får du Infamous fortelle han om det...

SITAT(Infamous @ 06.11.06, 23.05) 32822
Nah skeptisk, hvorfor har det ikke skjedd med Hugs??, han ronker til Yuna 24/7 og ingenting har skjedd.
[/b]
Ikke snakk om Yuna.... Alt Hugs har å si...


Love Hugs :elsk:
 
#10
SITAT(Infamous @ 06.11.06, 23.05) 32822
Men vi eier dere i blinde anyways!! :hehe:
[/b]
Dako syns infamous er søt når han sier sånt! ^_^
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#11
Justin Case synes dere er søte med haaardcore psykisk kamp før turnering :p

Kan ikke komme tough, har steder å være og mennesker å møte, men regner mede at det blir fett som vanlig! :) Ha det moro!
 
#12
SITAT(justincase @ 08.11.06, 14.08) 33264
Justin Case synes dere er søte med haaardcore psykisk kamp før turnering :p

Kan ikke komme tough, har steder å være og mennesker å møte, men regner mede at det blir fett som vanlig! :) Ha det moro!
[/b]
Du får satse på å bli med neste gang amigo :) Åssen blir det med deg Infamous? is u down eller blir det vanskelig denne gangen? :(
 

MadCow

Lokal moderator
#13
Da er det lagt til litt info pluss deltakerliste i journalen for RBN.

Sees på søndag!
 
#14
SITAT(Dako @ 08.11.06, 21.16) 33499
Du får satse på å bli med neste gang amigo :) Åssen blir det med deg Infamous? is u down eller blir det vanskelig denne gangen? :(
[/b]
wazzup ma niggue!, vet ikke helt as, hadde det vært uka etter så hadde det funka!
men at jeg ligger liksom på delt 1000 plass da, lite fun lol
ta med den sølvsticka di incase, den er sweeet ! ;)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#15
Må forresten nevne at det som holder meg borte er en kombinert hjemreise for å være med i sølvbryllup og begravelse, noe mindre viktig ville jeg selvfølgelig oversett for å komme å game med dere gangstere ;)
 
#16
SITAT(Infamous @ 09.11.06, 01.35) 33596
wazzup ma niggue!, vet ikke helt as, hadde det vært uka etter så hadde det funka!
men at jeg ligger liksom på delt 1000 plass da, lite fun lol
ta med den sølvsticka di incase, den er sweeet ! ;)
[/b]
jeg er vel den som deler den plassen med deg nephew, så i feeeeeeeeel yah!! :p :$ men prøv å dukke opp da..får vi spilt litt mer enn bare i 2 hundredelssek slik vi måtte sist.. <_<
Går Mcgyver noen gang uten teip i baklomma? nope..samme gjelder meg og silver'n..alltid i baklomma ^_^ be eazy!! fred



SITAT(justincase @ 09.11.06, 01.42) 33598
Må forresten nevne at det som holder meg borte er en kombinert hjemreise for å være med i sølvbryllup og begravelse, noe mindre viktig ville jeg selvfølgelig oversett for å komme å game med dere gangstere ;)
[/b]
best for deg at du dukker opp neste gang!! :angel:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#17
Hell yeah ;)
 
#19
Jeg vil først gratulere min ku! min hellige gale ku! MadCow med første plassen! Sweet!

Wally u go tiger!

Hugs, du imponerer meg for hver RBN som går, du klarer deg alltid å komme på pall plaseringer! Good work!

Gleder meg til neste RBN, kanskje jeg kommer ? :p


btw: sweet combo vid Mad.KO
 

oma

Village Drunk
#20
congrats madcow, smakte vel godt tenker jeg :p håper jeg greier å få være med neste gang! har vært altfor lenge unna tekken nå

regner med stemningen var like intens som vanlig?