Ranking Battles Norway - Summer Kick-Off

#1
Heisann, av noen grunner ble Nilo og MadCow sitt event litt satt tilbake.
Den gode nyheten, er at lokalene fortsatt er ledige!

Så RBN inviterer alle til, en Summer Kick-Off!


Dato: 11.-12. Juli
Sted: Akersbakken 12
Entry Fee: 0,- aka ikke no
Tournament Fee: 50,-


Men jeg har ikke satt noe åpningstider eller turnering start tider. Men dørene åpner nok rundt 12-13.00(kommer tilbake med dette) hovedsaklig vil turneringene bli uttover lørdagen og natt til søndag. Så holder vi åpent så lenge det er ålreit å være der å spille på søndag..
Dette blir for å teste lokalene, hvor mange setups RBN kommer til å trenge å bruke per Ranking Battle(samt hvordan de skal stå) og selvfølgelig for å spille :D

Hovedfokus blir nok Tekken 5 DR & Street Fighter IV
men vi vil prøve å få kjørt litt andre spill som;

Blaz Blue : Calamity Trigger
Street Fighter 2 HD
Street Fighter 3: Third Strike
Soul Calibur 4
Guilty Gear XX: Accent Core

Det blir nok en god del etter interesse.

Ja, dette kommer til å bli kjørt både lørdag & søndag. Det kommer nok til å bli arrangert noen turneringer i de spillene det er interesse for. I hovedsak har alltid RBN kjørt om ære når det gjelder dette men litt cash prices skal det nok ikke bli sett bort ifra ;)

Det er overraskende enkelt å finne fram også. Jeg skal innrømme jeg er usikker på de buss rutene der, siden jeg kjører bil. Jeg bare tok adressen på trafikanten og kopierte svarene. Men hvis man finner fram til Alexander Kiellands plass så er det så og si i bånn av den lille åpne "gress biten". Sikkert vannvittig dårlig forklart.

De som har problemer men alikevel finner fram til Alexander Kiellands Plass, så er jeg å nå på 46 96 66 46.
Finner du bygningen men ikke KANDU ringeklokka, kan du også ringe meg.
Dere har iallefall blitt advart om dato selvom om hvor kort tid det ble sagt ifra om her..
Håper en del av dere har tid til å møte opp og prøve seg litt!

De fleste setups hittil er nok PS3, så noen setups til xbox vil bli trengt(med litt hjelp fra dere).

Hvor ligger Akersbakken 12?
Akersbakken 12 ligger ved Alexander Kiellands Plass, det finnes parkering(dog ikke gratis hele tiden) på andre siden av lokalene. En måte å komme seg hit er; Buss 54 mot Kjelsås stasjon o/Uelands(Fra: Jernbanetorget (foran Oslo S)) eller Buss 37 mot Nydalen T.



Rød = Lokale
Grønn = Parkering

Emnet kan gå igjennom noen endringer(ingen drastiske) for å oppdatere, redigere feil og svare på viktige spørsmål.

Håper ikke alle er i syden(siden da burde jeg vært invitert selv :p) og kan ta seg en tur!
BRING IT ON!
 

oma

Village Drunk
#3
Er 50 spenn for å banke folk i selve turneringen. Gratis å banke noen i casuals ;)
 
#4
Takk for hjelpa oma :)

Dørene åpner forresten 13.00
og 50 spenn blir cash prices til top tre ;)
 

oma

Village Drunk
#5
Null stress, skulle gjerne vært der, men bursdagsfeiring ødelegger for det. Håper det blir slagers!
 
#6
Resultater:

Street Fighter 4:
Neasala 1st
Infamous 2nd
Tran 3rd
Wallace 4th

Tekken DR:
Devilgene 1st
Robmester 2nd
Madcow 3rd
Infamous 4th


Var mye bra spilling denne helgen!
Masse Blaz Blue.

Inviterer på nytt neste gang ;)
 

MadCow

Lokal moderator
#7
Da ligger finalen i tekken Orket ikke linke til semifinalene og bronsefinalen, men de ligger på profilen min.