[Ønskes kjøpt] Rapid Reload PS1

Shinra85

Spillegals effort emo
#1
Satt nettopp og mimret over gode spillminner og kom på hvor mye jeg elsket og nå savner Rapid Reload på Ps1.

Er det noen som tilfeldigvis sitter på et eksemplar de kan løsrive seg fra? Dette var et av de første spillene som blåste meg overende da jeg først spilte det, og synet av gameplay-videoer nå fikk meg til å kjenne på nostalgiens klamme rosefargede briller
 
#2
Hei!

Dette mener jeg å ha liggende hjemme altså.
Jeg husker også de første minnene om dette etter å ha sett en video av gameplayet på en gammel demo disc (med lunken videokvalitet)

Kult og fargerikt spill. Husker også jeg la merke til navna på bossene. Tror det var Guns'n'Roses-musikere eller andre rockartister

Uansett. Jeg er ikke 100% sikker, men sånn 80% på at det ligger i barndomsheimen min. Jeg kan be broder'n sjekke, om tilbudet du kommer med er adekvat ;)


-Hallvard
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#3
Hei! Takker for svar. Om du har spillet liggende, så kunne jeg tenke meg en pris på ca 150,- - 200,- (alt ettersom om det er snakk om porto eller ei). Om det høres greit ut, så send meg gjerne en PM
 
#4
sender brodern på saken med å sjekke tilgjengelighet og stand (på plata og coveret) og lar dét være med å avgjøre prisen ;)

Gir lyd så snart jeg får rapport barndomshjemmefra ;)
 
#5
lokalisert!
Jeg betaler frakta om du betaler 190,- for spillet ;)

Om dette høres ålreit ut, send meg en PM med adresse, så svarer jeg med kontonummer.

-h