ratchet and clank 3.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du får gjøre det, Kongen Vekk Fra Gata. :D

En hyggelig nyhet er at spillet fikk 5/5 i det nyeste OPM (det samme hvor San Andreas også ble anmeldt).

12 November kan ikke komme fort nok! (eller ellevte for den saks skyld... eller niogtjuende oktober og søttende november... for den saks skyld)

Snufs.... og jeg som ennå ikke har fått skaffet meg 2'eren. Jeg brukte pengene på Jak II istedet, og selv om jeg ikke angrer på det så hadde jeg fått nok av den typen spill for en stund etter at jeg rundet det. Siden da har R&C2 bare ligget som et alternativ dersom jeg vil ha et nytt spill. Men så kommer Jak III og R&C3 ut nå da, så hva skal jeg gjøre nå? Blir vel til at jeg kjøper Jak III, og kjøper R&C2 litt senere, for deretter å kjøpe R&C3. Men da kommer vel Jak 4 og R&C4 ut... heh...

Jeg velger å satse på at dette blir et meget underholdende spill. De to forrige spillene står for meg som klassikere på same måte som Spyro-serien til Playstation. God underholdning som varer i timesvis. Gang på gang.

Men bør jeg stille meg kritisk til at spillet høyst sansynelig bare er en oppgradering av Going Commando? Nei, på ingen måte. For min del kan de lage akkurat det samme spillet med et par forandringer mange flere ganger; det er god underholdning samme hvordan en ser på det. Alltid fint med litt variasjon i gammel og solid formula. Akkurat som det tredje Spyro-spillet ble kritisert for mangel på nytenking, men alikevel er et av favorittspillene mine.

Så da kan jeg vel se frem til litt «spreng alt i fillebiter»-underholdning av ypperste klasse. Dessuten så virker disse Qwark-minispillene interessante.

Regner med at det er like stor forskjell fra 2'ern til 3'ern som det var fra 1'ern til 2'ern. Ikke noen revulosjonerende stor forskjell kanskje, men absolutt en god forbedring.
Det og at Insomniac har klaska på en fet multiplayer er vel de største forandringene såvidt jeg har skjønt.

Locolennon: Kjøp deg R&C 2! Nå!!
Er milevis over JakII på alle måter. Tror du hadde hatt sansen for det, det virker iallefall utifra posten i dette emnet at du setter pris på en god plattformer og R&C 2 hadde neppe skuffet!
Jak 3 fikk også en veldig god karakter av OPM i samme utgave; 4,5/5

Joda, skulle gjerne kjøpt meg R&C2 nå, og vet at mange betrakter det som et bedre spill enn Jak II. Jeg synes vel egentlig at Ratchet and Clank 1 var hakket bedre enn Jak II, men de holder vel egentlig ganske likt nivå for min del.

Men hvis jeg kjøper R&C2 nå, så blir det litt problematisk med at både GTA SA og Metal Gear Solid 3 kommer i løpet av kort tid. Jeg tror jeg holder på pengene litt til.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ah, gleder meg. Både nummer 1 og 2 var barsketøffe, og nr. 3 later ikke til å ligge på latsiden når det gjelder pistol-packin' platfromaction med de tre R-ene som har gjort serien så bra: roboter, rakettkastere og rævsparking.

Jeg har også bare spillt eneren. Fire ganger. Et av mine absolutt favorittspill, kanskje jeg burde gi resten av serien en sjanse.

Opprinnelig skrevet av King off the Streets@26.10.2004, 16.07
Du får gjøre det, Kongen Vekk Fra Gata.

Ha ha<_< .......... Var liksom NESTEN morsom du......
124294​
Ja. Det er morsomt å gjøre narr av folk med grove skrivefeil i navnet sitt.

Og Ratchet & Clank 2 var mye bedre enn det første spillet. Masse forbedringer, som gjør det til et veldig godt kjøp. En kan sikkert finne det billig nå for tiden, òg.

Jeg har prøvd en demo av Jak III og RC 3. Synes at begge to er kjempekule, men har også fått testet Sly II. Det er det beste av de tre. :)

Opprinnelig skrevet av Vanguard@26.10.2004, 18.45
Platinum-utgaven er på hyllene. Løp og kjøp. :tommelopp:
124529​
Vet det er et utrolig svakt prinsipp, men jeg kjøper ikke Platinum.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Nei fy faen, hvorfor betale lite når man kan få akkurat samme greia, bare mye dyrere?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Stemmer!
Det aller beste er å sikre seg et spill i originalesken ETTER at det er relansert som Player's Choice/Platinum/Classics/Best Seller/osv./osv., da man da får spillet i originalutgave til bi-bi-billig pris!

Det var egentlig det som var planen. Skaffe seg originalutgaven når den en gang kom på tilbud eller lå side om side med Platinum utgaven til samme pris. Det skjer stadig vekk det.

...men jeg klarte å stå imot prinsippet mitt for en gangs skyld og kjøpte det på platinum likevel. Jeg får vel si at jeg ikke angrer, for det letter litt på ventetiden til GTA San Andreas kommer.