Ratchet & Clank vs Jak

#22
Ja, veldig. Det er som Jak II, bare mye, mye større og enda litt bedre. I tillegg har det ikke den hårreisende og ugjevne vanskelighetsgraden.
 
#23
Kjøpte akkurat Jak II på platinum, hvis det er bra skal jeg kjøpe nummer 3. Kan da fortelle hva jeg syns om den serien ihvertfall.
 
#24
Jeg har alltid likt R&C. Kjøpte 1èrn ifjord, og satt i timesvis
og spilte det. Morsomt. Akkurat den stemmningen som et
slikt spill skal ha.
Nå har jeg ikke spilt Jak & dexter, men uansett holder jeg med
R&C.
 
#25
Hvordan er det med replay-value på spillene? Etter hva jeg har forstått tar det noe mellom 10 - 15 timer å runde spillet, men etter det mener jeg.
 
#26
Jeg har riktignok bare spillt eneren, men på Ratchet & Clank er du nødt til å spille gjennom spillet minst to ganger for å fullføre allt. Jeg har spillt gjennom det fire ganger.
 
#27
tja, R&C med mindre du digger figurene i Jak eller noe. For historien suger jo åkke som. Men Jak er ikke morsom whatsoever, da. R&C, eneren, på slutten med den personal hygenator, jeg trodde jeg skulle dæ av latter. Toern har også noen ganske morsomme scener. Mens Jak & Daxter var bare søt, er Jak "tøff", men ikke no moro. Våpnene sugde også :shrug: R&C kan du spille igjennom et par ganger, eller tre hvis du elsker små hårete superhelter, men Jak er du godt fornøyd når du er ferdig en gang (vet jeg var). Dessuten var Jak altfor wannabe GTA, masse kjedelige (og vanskelige) missions, mens i R&C er de aller vanskeligste missionsene valgbare (gladiatorkampene). Og til sist: Sluttbossen i R&C banker sluttbossene i alle andre spill. Skal ikke røpe noe, men dere som har spilt spillet vet det er sant.... ;)