RB6:Lockdown

Makan til nedtur,testa LIVE i går og det lagger noe jævlig........trodde de hadde forbedret frameraten siden demoen men nei da.
Grafikken er heller ikke mye å skryte av.
Denne går rimelig kjapt i hylla for deretter å spille de gamle i stedet.

Spillet er så gjennomsnittelig er det er ille. Jeg er enig, alle løftene ble langt ifra innfridd.

Rainbow Six: Black Arrow er fremdeles et bedre alternativ.

D

Deleted member 91

Gjest
Jasså? :/ Jeg syntes det så ganske brukbart ut jeg, men det er altså ikke noe særlig alikevel? Hva var det dere mislikte med det?

Oh, og er det 4player co-op? :$

Opprinnelig skrevet av Nicholas@10.09.2005, 17.12
Jasså? :/ Jeg syntes det så ganske brukbart ut jeg, men det er altså ikke noe særlig alikevel? Hva var det dere mislikte med det?

Oh, og er det 4player co-op? :$
260099​

Tja...jeg kjøpte spillet i dag og jeg er ikke spesielt fornøyd med kjøpet. Det er et veldig middelmådig FPS med dum AI og sloppy grafikk. Live delen er sånn passe, lagger en god del. Hvis du har Black Arrow så ikke kjøp dette spillet, BA er bedre både på SP og MP.

Lurer på om det spillet kommer på PC i det hele tatt jeg. :( Nesten gitt opp..
1.perspektiv shooter er best med tastatur og mus synes jeg.

Lodin

Der Waaaah
Kan ikke si jeg er så jævla overraska etter å ha lest denne anmeldelsen.
I open the door and stand in full view of the enemy, who shoots through me with a machine gun for a number of seconds without doing damage. After he goes through two clips, I move to a cover position and begin leaning in and out of the doorway. Notice how quickly I die once I take cover? But, still remarkably resistant to bullets, I eliminate my enemy with one last minute shot.
:ler:

Som sagt. Rainbow six var det kuleste på Live før, men nå kan serien bare gå å dø ut for min del. Det er grenser for hvor gøy det er å spille et realistisk spill hvor fiendene er så dumme at det blir rene "shooting-gallery"

Jeg spilte mye RB6 spilla over Live før og det rocka noe så sykt. Vi spilte da Terrorist Hunt eller noe slikt....oss mott NPC.

Når vi ble gode og spilte på extreme så var det rimelig konge. Mine beste online fps spill er RB6 via Xbox Live.

Gleder meg som et barn til å leke med Xbox360 og Live tjenesten. Var kunde i 1 år på Live og det var A L D R I noe lagg eller noen problemer i det hele tatt. Og nå som Xbox360 kommer så blir tjenesten enda bedre......det er godt å være spill freak for tiden!