RBN #3 - Big Trouble in Little Brynseng

EagleJin

Bear Necessity
#1
Da er dato for Ranking Battle #3 satt!

:ninja: 29. juni blir det turnering i Tekken 5 DR og Guilty Gear Accent Core! :ninja:


I det siste har jungeltelegrafen skreket om nye toppoppgjør, noe vi selvfølgelig gleder oss til å se :D

Planlagte turneringer:
- Guilty Gear AC - kl. 13:00
- Tekken 5 DR - kl. 15:00

Si gjerne fra om du kan komme og hvilke turneringer du vil delta i.


For de som ikke har betalt for medlemskap:
Betal fort ;)
Alle midler går til støtte for drift av RBN. Slik bygger vi et varig gamer-fellesskap.

De som ikke står oppført med "betalt" på listene vil heller ikke få delta i turneringene.
 
#2
Jeg kommer garantert. Hellst vill jeg spela street fighter. MEn guilty gear ställer jag upp i också. hoppas jeg får tummen ur och köper lite egen equipment snart så man kan träna hjemme <3
 

MadCow

Lokal moderator
#3
Skal vel klare å dra meg inn fra sommerværet for å game litt.
Blir artig med turnering igjen :)
 
#4
Gjett hvem andre som kommer garantert! Slutter den 22 her! FY FAEN! GLEDER MEG SOM BARE F***

DEVIL GENE VS REFUE GENE!

WHO HAS THE BEST GENE???
 
#5
så det holde ikke med en inngangsbillet. må man være medlem for å kunne delta i turneringer?
når starte det forresten?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#6
Medlem kan du bli der og da, så skal ikke være noe problem.

Er mulig jeg er hjemme ti ldette jeg og, da vil jeg stikke innom for å kose på Nilo <3 Og kanskje spille et par matcher, for gamle dagers skyld!
 
#7
så det holde ikke med en inngangsbillet. må man være medlem for å kunne delta i turneringer?
når starte det forresten?
Du trenger ikke aa vaere medlem, saa det holder med en inngangsbillett. Er i hvertfall slik Hugs har forstaatt det, men du tjener paa aa bli medlem,


Love Hugs:elsk:
 

EagleJin

Bear Necessity
#9
så det holde ikke med en inngangsbillet. må man være medlem for å kunne delta i turneringer?
når starte det forresten?
Må ikke være medlem, men det lønner seg ;). Står med om reglene for medlemskap og betaling i eget sticky emne.

Må komme tilbake til tid. Info kommer om et par dager (aka når eksamen er ferdig :p).
 

MadCow

Lokal moderator
#10
Gjett hvem andre som kommer garantert! Slutter den 22 her! FY FAEN! GLEDER MEG SOM BARE F***
Det tror jeg ikke får jeg får set det :p
He he, nei det blir fett! RBN kommer til å klikke.
 
#13
Jinsama merket at andre begynnte å bli bedre så han sluttet mens leken var god, ;)
dont worry jeg hadde gjort det samme:p:p
 
#15
Selvfølgelig griner dere ikke nå, når jeg ikke er der så har dere jo faktisk en sjanse til å vinne Tekken turneringa. Mwoahahaha!
helt sikkert en spøk. tenkt om han dukke opp like før turneringen starter and make a big scene liksom xD
 
#16
JINsama vs Hugs

Alle vet at det har vært noen saftige grudge matches mellom gigantene JINsama og Hugs, men JINsama har som regel gått seirende ut og det er slik han vil ha det.

"Every story must have an ending..." Det er noe Hugs tror på og dette gjelder også angående JINsama's reign og terror innen Tekken...

RBN #1 sesong 3 skjedde det alle ønsket, publikumsfavoritten Hugs vant sin første turnering.
Dette var en dag som gledet alle Hugs fans og den gledet også Hugs i noen sekunder etter han vant..

Etter finalen mellom Hugs og Kram sto Hugs opp og jubla, men så skjedde det... JINsama sto i et hjørne og fikk øyekontakt med Hugs. Blikket til JINsama sa alt, bare med blikket sa JINsama at han skulle knuse Hugs. Han sa også at han skulle få Hugs til å smake tog..! Hugs ble livredd, men kjempet tappert om å holde smilet oppe for fansens skyld...

Team Kasa møtte ikke opp samtidig på RBN #2, Hugs kom senere pågrunn av at noe dukket opp på veien, rettere sagt på T-banen.

Denne videoen forteller dere alt om det første møtet etter RBN #1 mellom JINsama og Hugs. http://uk.youtube.com/watch?v=qaLvcM-u4ns&NR=1

JINsama var så sur at han brukte etter navnet til Hugs fremfor nicket når han pratet til han.

Det som skjedde der førte også til at Hugs "bare" klarte 3. plass, han var for skadet, men i motsetning til JINsama som nesten ble knerta klarte han å møte opp.


Love Hugs:elsk:
 
#18
heftige saker. på tide med gaming snart, lenge siden. "who has the gene?" det lurer jeg også på. vi finner det ut på RBN :våpen: får se om jeg klarer meg etter alle de gangene jeg ble eid av deg :ler:
 

EagleJin

Bear Necessity
#19
Så mye hat i en tråd :(

Oppdatert førstepost. Turneringstider er satt opp. Kjempeoverraskelse å hente der, gitt. :p
 
#20
heftige saker. på tide med gaming snart, lenge siden. "who has the gene?" det lurer jeg også på. vi finner det ut på RBN :våpen: får se om jeg klarer meg etter alle de gangene jeg ble eid av deg :ler:
Trust me man, jeg må ha en del kamper oppvarming, da mener jeg kanskje noen dager :p Hakke spilt spillet på en stund, men mener og tror at jeg burde være på et oko nivå. Tenkte også vi kunne ta en Team Turnering, Refue Gene Vs Mad.KO, hadde vært kult, filma og alt.

Eid og eid...det var heftige mange kamper som var close husker jeg, men etter å ha sett og hørt alt om din knusende Devil Gene... seriøst jeg har høye forventninger. Eneste måten du kan nå de forventingene er at din Devil Gene gir meg en ereksjon under spilling. At annet er skuffende..... :D