RBN #4 - Reach For the Sky!

EagleJin

Bear Necessity
#1
Ranking Battles Norway er innvitert til Soracon (http://www.desu.no/soracon/).
Dermed tar vi sesongens fjerde samling der i samarbeid med dirtyworker.com.

Spesifikke tider kommer så fort arrangørene av soracon får sendt meg plantegninger :D



Når?
3. august

Hvor?
Oslo kongresshus (samme sted som desucon 2)

Koster det noe?
Det koster selvfølgelig ingenting å bli med i turneringene for RBN-medlemmer,
men prisen for å komme inn på soracon er 50 kr.

Hvilke spill skal spilles?
Vi kommer til å stille med spill som Tekken 5 DR, Guilty Gear og Soul Calibur 4.
Vi fortsetter sesongen med Tekken 5 DR-turnering. Finnes det en som kan utfordre Devil Genes førsteplass?

I tillegg får du muligheten til å delta i Norges første Soul Calibur 4-turnering!

Turneringsstart:
Påmelding for Tekken- og Guilty Gear-turneringen vil vare fra 12:00 til 12:45. Vi tar peil på å starte selve turneringen kl. 13:00.
Soul Calibur-påmelding starter 12:00 og lukkes 13:30. Turneringen starter kl. 14:00.

Bli med!
Send gjerne en e-post til rbnorway@hotmail.com om du vil være med i noen av turneringene

Reach for the sky!
 
#2
News from Loco

Jag kan tyvärr inte komma till denna RBN, men det var kul att träffa alla Norska spelare sist, tack för att jag fick stanna hos Hugs, tack till Eaglejin och Rising Uppercut för att ni inte lät mig bli vilse i Oslo och tack för alla casuals på RBN3 och tack för din session Madcow. Nästa gång blir om ca två månader, jag kommer till Oslo först och sen flyger jag till bergen och besöker västra Norge.

Lite shout outs till de norska spelarna, en del kommer jag inte ihåg namnen på men ni vet säkert vilka ni är ändå.

Madcow, solid Nina, bra Oki och follow ups, blanda in mera mixups när du crouch dashar bara för WTF är för lätt att se.

Infamous, i mina ögon en av Norges bästa spelare, mycket fantasifull och farlig med Raven, måste variera sig mer efter ett par matcher dock, annars blir du för lätt att läsa.

Devil Gene, awesome DJ, mycket bra mixups och fina setups, hög skada i alla juggles och bra groundgame, lär dig WS 2 efter WD perfekt och du har en otroligt farlig karaktär.

Rising uppercut, underbar spacing, mycket överraskande WS 12 med Kaz, fin timing för att få in counters.

Hugs, mycket bra Steve, behöver lite mer finsjystering för att få in hans rytm och se mer möjligheter för b1, helt otroliga juggles och wallgame.

Eaglejin, keep working on that Bear, mera counter f111, och försök att använda windmills mer, der är ju safe och gör sjuk skada.

Lee spelaren, underbar uf4, fantastiskt crush game, försök använda iSW 33 när du gjort 433 mot väggen mer.

Marduk spelaren, nice Marduk, SS1+2 är ett underskattat move, försök få in det och Marduks triple Sidestep i ditt spel mer, triple sidestep görs med wts cancel efter sidestep två gånger.

Bruce spelaren, mycket bra allround, använd df33 mer eftersom den är safe, underbara juggles med bra wallcarry.

Tack för allt och syns snart grabbar.

Cheers'

Locolei

PS Gardermoen tappade mitt bagage och jag fick tillbaks det två dar senare, helt destroyed, min PS3 var helt kaputt, så nu kan jag inte komma in på min Locolei67 så jag är nu 5 kyu på DRO, adda min nick: Locolei så kan vi lira online.
 

MadCow

Lokal moderator
#3
Hey LocoLei. Kult du kommer tilbake.

Blir det noe SC4 denne gangen, Eagle?
 

EagleJin

Bear Necessity
#4
Locolei:
Var kul å møte og spille mot deg, selvom kampene gikk i din favør :D. Skal jobbe mer med windmill buffering framover! Counter f+1,1,1 funka jo ikke mot deg, da du bestemte deg for å stå stille i de situasjonene jeg er vant med >.<.
Innmari kjipt med baggasjen din. Erstatning?

MadCow:
Aye, det er et must om vi får tak i to eller tre eksemplarer. Ellers blir det for vanskelig å gjennomføre eventuell turnering.
 
#5
OH SNAP!!! i appreciate that! :D
var kult å game mot deg! Lærte mye kult med Lei :)
 
#6
Loco! jeg ville game mot deg! Synd at det ikke skjedde! Jeg venter til neste gang du kommer!
 

MadCow

Lokal moderator
#7
Eagle, jeg skal ha spillet, så hvis jeg får tak i det før jeg drar på ferie 1. august så kan dere låne mitt.
 

EagleJin

Bear Necessity
#8
MadCow: Knall! Kommer til å gå mot egne prinsipper og kjøpe det selv. Så da har vi to :D
 
#11
Hey.
Jeg vurderer å bestille 2 stk. SC IV

For å kanskje la vinneren av SC IV turneringen stikke av med det ene..
Hvis ikke det hørtes for dumt ut da:p



Sånn da har jeg 2stk Soul Calibur 4,
den ene vil bli premie på søndag ;)
 
#12
Faen... har vart dåligt uppdatert :( och det var inget street fighter. skäms lite över att man inte kommer dit. Håper att det blir bra i alla fall.
 

EagleJin

Bear Necessity
#13
Da var det over! Kongressenteret takker for seg.

Tekkenresultater:
1. Devil Gene - 5p
2. Hugs - 3p
3. Kram - 2p
4. DarkMole/Hamdyman - 1p

Soul Calibur 4:
1. JINsama, som da også fikk med seg et eksemplar av Soul Calibur 4 (PS3).

Sesongresultat:
1. Devil Gene - 16p
2. Hugs - 12p
3. MadCow - 6p
3. Kram - 6p

Gratulerer til alle topplasseringer, og knallbra arbeid av dere som tok med utstyr! Uten dere ville det aldri blitt noe RBN.
Neste gang er vi tilbake i Østensjøveien 44.

Stay tuned, don't turn sour :D
 
#14
"Nilos experiene @ RBN Reach For The Sky!"

Da var en nye RBN over, vil bare først og fremst si at Eagle og Hawk gjorde en kjempe bra jobb! Dere skal virkelig få creeds for alt arbeidet dere gjorde, sammen med resten av folka som tok med seg utstyr og alt! :elsk:

Over til kampene ->

Mitt største høydepunkt var å møte Devil Gene, regjerende RBN mester! Etter mye snakk og lite "show" fikk vi endlig spilt en del kamper, på en litt fucked up tv. Det var close, han vant en del kamper, jeg vant en del. Han spiller en tight DJ, og han fortjente å vinne RBN.
Grattis så mye!

Next in line ->

Kraminal aka the Joker aka 50'cent, møtte fyren i gruppe spillet, og må si han har skills med Lee. Jeg tapte begge kampene mot han, faktisk så var det veldig close, 3-2 i runder, begge kamper. Han fikk 3. plassen, som han selfølgelig fortjener. Grattis så mye.

Hugs, veit da faen hva jeg skal si. Jæææævlig close kamp på slutten der, men du har en av Norges beste Steve. Deilig å se at du ble glad etter å ha slått meg, viser bare at du har intense fighting spirit! Grattis med 2. plass!

RedHawk, syyykt close kamper vi hadde. Kjipt at det alltid er slikt, vi er nesten alltid i samme gruppe! Du har syk flashy Hwoarang, keep it up man!

Rising, vi må få spille neste gang!

RobbieT5 har verdens beste Dudly!!

Handyman fikk 4 plass, best for han! Bra at en Refue Gene gjorde det bra!

Fett å se Robben og Dr.Tran møte opp! Refue Gene skal gjøre det bedre neste gang!

JINsama møtte opp, og eide alt som var i SCIV, og fyren har fortsatt syke skills med Eddie, Baek og Lilli. Fett at du kom, gleder å se hva du finner på i Tekken6!

Og til alle andre! PEACE!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
#16
Må bare si at du eide meg når vi spilte casuals Nilo, kan ikke skylde på tv'en hele tida :ler: jævlig bra Law!!! Flaks jeg ikke møtte deg i finalen :ler: (slapp av neste gang)

Gratulere til Jinsama for 1. plassen i SCIV og Hugs for 2. plassen i TDR. husk det jeg har sagt til deg Hugs. Hold deg til en character, Jack kan gå hjem å legge seg (selv om det var close:ler:)

Nooben Dead Alchemist har begynt å like tekken så han skal pracce til neste turney, Watch out!

Jinsama og wallace :mad: Spille Tekken JAAA :)
 
#17
ahahahaha LOL @ yetipants!!!
 
#18
Værste tvn jeg har spillt tekken på, EVER!
btw folkens på tide å si infamous riktig, det er ikke IN-famous lol
 

EagleJin

Bear Necessity
#19
IN-famous er mye lettere å rope for å bli hørt :D