RBN #6 - Final Round... FIGHT!

EagleJin

Bear Necessity
#1
Siste runde nærmer seg. Klarer noen det magiske trikset å få 7 poeng og samtidig holde Devil Gene unda poengplassering? Er det nå Norges neste Tekkenhelt kåres?

Når og hvor?
25. oktober inntar vi Desucon 3 (http://desu.no/d3/) for å avslutte enda en RBN-sesong. Oppmøte blir på samme sted som soracon (Oslo Kongressenter ved Youngstorget) og kommer til å vare fra 12-19.30.

Tekken 5 DR-turnering (Playstation 3):
Denne gangen må vi gjøre det strengere enn på soracon. Alle som ikke er RBN-medlem må melde seg på via e-mail (rbnorway ætt hotmail dot com). For RBN-medlemmer er det bare å komme og delta, uten spesiell påmelding.

Super Street Fighter 2 Turbo-turnering (Playstation 2):
Åpent for alle. Vi ser an interesse og tar påmeldinger fra alle som vil, helt til tidsskjema ikke holder lenger.

Samtidig med avslutningn av sesong 3 tar vi avskjed med T5 DR. T5 har vært underholdende, men fremtiden lyser mot oss med bounce, nye figurer, lengre combos, wall breaks, floor breaks og mer! Tekken 6 er rett rundt hjørnet :D

RBN-medlemmer oppfordres til å ta med egen kontroller, da dette vil være svært tidsbesparende.

Si gjerne fra om du kommer, her eller over e-mail.
 

EagleJin

Bear Necessity
#3
Teknisk sett har vi aldri regnet med gruppepoeng ;)
 
#4
noe spes grunn til at folk ikke kan melde seg på når de er på desu? bare tenkte i forhold til folk som kanskje ikke er klar over opplegget, men som kanskje vil være med på turnering...
 

EagleJin

Bear Necessity
#5
Det er flere grunner til det.
Tidsskjema er grunn nr. 1. Vi har ikke tid til å kjøre to turneringer med over 30 deltakere i hver, spesielt når vi risikerer å måtte vente på enkelte spillere som helst vil vandre rundt å se på JapaNorges rariteter. Vi får spille finalene på cosplay-scenen. Derfor må vi holde skjema.

I tillegg har RBNs medlemmer betalt for å delta, noe de aller fleste på desucon ikke har.
 
#6
nettopp og jeg gidder ikke vente så lenge som sist gang heller. vet ikke om jeg rekker å se/delta finalen heller pga jeg må ordne en fest, så det er fint å starte tidlig og bli ferdig tidlig denne gangen hvis det er mulig!
 
#7
fair enough!! ;)
 
#8
jeg vil være med ..... håper det ikke er for sent å melde seg på !!!
spiller ST såklart. bruker dere capcom classic collections versionen .. eller HF ?
 

EagleJin

Bear Necessity
#9
Innmari kult at vi fikk årnings på dette! :D

Tekkenresultater:
Gratulerer Devil Gene! Du vant hele sesongen med nesten for god margin!
Gratulerer Hugs med sesongens andreplass! Mixups funker for bra mot bjørner med hitboxer så store som hele steve :s
Gratulerer Kram! 3.-plass sesongmessig er sterkt! Mange gode motstandere, så det sier sitt :D

Sluttresultatet:
1. Devil Gene - 22p
2. Hugs - 15p
3. Kram - 12p
4. Rising Uppercut - 8p



Super Street Fighter 2 Turbo:
Gratulerer DagV! Du overbeviste gjennom hele turneringen!
 
#11
YO
var meget nice på rbn6 , selv om jeg ble voldtatt til og fra spillområdet av 14 år gamle folk som ga bort free hugs. og danset caramelldansen ??????.:elsk:.

uhm ..uansett Good games til alle jeg spillte casual og i turneringen , jeg kommer definitivt til å være med på rbn fremmover enten det blir for å spille casual eller om det er sf turneringer. Det er første gangen jeg har vært med på rbn og jeg syntes alle var veldig hyggelige ..props til eaglejin for arrangsjeringen , jeg tror alle fra sf klikken vår ble ganske inspirert (noen dro rett hjem for å øve???) og kommer garantert til å møte opp på fremtidige rbn.

ggs til brødrene eaglejin og redhawk
 

EagleJin

Bear Necessity
#12
Knall du likte det, Dag! Ser frem til kommende matches :D

De "free hugs"-greiene var på grensen til irriterende... Kom meg greit unna med vikinghjelmen though :p

Det lå igjen et eksemplar av SF anniversary (PAL), som jeg tok med hjem. DagV sitt?
 

EagleJin

Bear Necessity
#14
Spillet er i det minste trygt ;)

Tror muligens Anarkira tok bilder... Gief!
 
#16
Gratla gutter... jeg fikk ikke være med på denne gangen.. Men skal prøve å være med på leken fra neste år.. hvis det blir flere turneringer???
 

EagleJin

Bear Necessity
#17
Det blir mer, men vi starter ikke ny sesong riktig enda. Venter på et par ekstra interessante spill :D