RBN GOES OLD SCHOOL!

#1
Først og fremst

Hei til alle nye og gamle medlemmer av RBN! Nå tror jeg ikke ting har forandret seg så utrolig mye fra hvordan det var for ca 1 år siden, men til sommern skal RBN gå litt old school igjen.

Jeg og MadCow har snakket litt om dette, og vi vil muligens kjøre en turnering til sommern. Yes dere hørte riktig, meg og min hellige ku skal prøve å sette igang en all tekken turnering. Ikke no SF, VF, SC...men BARE TEKKEN.

Ingenting er avgjort enda, vi har ikke fiksa lokaler, inngangs pris, vi har ikke gjort noe som helst. Eneste vi lurer på er hvor mange som har mulighet til å komme. Dato har vi heller ikke fastsatt enda. Jeg vil bare ha noe ca tall på hvor mange som tror de har mulighet til å komme.

Det blir nok en Lørdag eller Søndag i sommerferien, men mer info kommer seinere.

MadCow: Men Nilo, hva slags turnering er dette? TekkenDR? Team Play?

Nilo: MadCow...... DET BLIR ALT!

MadCow: :gal:

Det stemmer! Vi skal kjøre en "ALL TEKKEN" turnering. Altså: Tekken1, Tekken2, Tekken3, Tekken4, TTT, Tekken5 og Tekken5DR. Dette vil skje i løpet av 2 dager:

Eg:

  • 1. dag: Tekken 1, Tekken 2 og Tekken5

  • 2. dag: Tekken 3, Tekken Tag og Tekken5DR

Igjen, ikke noe som er avgjort!


Vi skal kåre tidenes ALL AROUND beste Tekken spiller. Dette betyr da at man må holde hode kaldt, man må skille mellom de ulike forandringene i hvert av spillene, og vinne.

Vi skal selvfølgelig også prøve å få med oss noen spillere fra utlandet... (mulig en Law spiller fra Riga kommer :p)
Vinnerne av hvert spill skal få noe å henge på rommet, men fokus er på 1. 2. og 3. av hele ligaen, altså vinnerne med mest poeng all around. Pris per pers er noe usikkert enda, jeg og Mad skal se på budsjettet, også oppdaterer vi info i denne tråden frem til sommern.

Jeg vil bare pressisere at ingenting av avgjort enda, jeg vil se først en del interesse fra dere der ute. Gamle og nye spillere...hvem som helst!


Mvh: MadCow og Nilo
 

Alexander

frilans ufør
#2
Jeg kan tenke meg å bli med på Tekken 3, samt muligens TTT og Dark Resurrection. Blire PSP-fisting, da?

EDITH: Tekken Advance og Death by Degrees FTW!!111
 
#4
Fy faen gutta, jeg har blitt imponert, eller rettelse... jeg har blitt fuckings imponert over hvor lite interesse det var for dette!
 

EagleJin

Bear Necessity
#6
Det er alltid vanskelig å koordinere slikt til sommer- eller juleferier... Jeg blir med hvis det viser seg å falle på en dag som ikke er helt umulig.

I tillegg virker det ikke som at mange av oss har noe forhold til Tekken før 3, eller til og med 4.
 
#8
Fin signature du har alexander lol