RBN@home (østensjøveien 44)

EagleJin

Bear Necessity
Er midt i eksamensstress de neste to ukene, men etter det kan vi godt kjøre casuals hver dag.. :p :D
 
ganske tørt her i det siste.

hvordan er det med gaming for tiden. en svenske som kaller seg for locolei67 (som dere sikkert har hørt om på T5DR online) skal komme til oslo og spør om vi kan game tekken når han kommer søndag 22. hans msn er shinji2999@hotmail.com

han spør også om han kan overnatte hos noen :ler: anyway, si ifra (nå har vi muligheten til å bevise andre hva vi er gode for):ler:

Han vil også være i drammen for å besøke team kasa 23. han har bare mulighet på kvelden (kl 21.00) den dagen, så det er ikke noe som er sikkert. men jeg skal snakke mer med han så vi får se. hadde vært kult om det gikk, i og med at vi er så få.
 
Han vil også være i drammen for å besøke team kasa 23. han har bare mulighet på kvelden (kl 21.00) den dagen, så det er ikke noe som er sikkert. men jeg skal snakke mer med han så vi får se. hadde vært kult om det gikk, i og med at vi er så få.

is this some kind of a sick joke elr?!??!?! :p
 
altså, han skl innom drammen og oslo, for å være mer nøyaktig og vil spille tekken. jeg ville bare si ifra, det er ikke alltid noen fra utlandet vil komme til oslo for å spille tekken. men er det noen som er hypp på det eller?
 

EagleJin

Bear Necessity
Dette er jo knallkult!
Kan ikke delta på søndag selv, men nøkkelen har ingen avtaler.
 
Kommer desverre hjem 25. ellers så kunne han bo hos meg....

kanskje også sove i samme seng...

jeg er syk...

Ang RBN den 29... det er jo faen meg EM finale da!
 

MadCow

Lokal moderator
Da er det bare å møte opp tidlig. Finalen er jo ikke før 20.45 :)
 

EagleJin

Bear Necessity
RBN-døra vil, som alltid, være åpen fra 11:00 for de med ekstra lyst til å hjelpe til med oppsett o.l. :D

Hva er vel EM godt for? Tekken har for lengst bevist at det ikke er noe vits i å løpe etter noe som triller (Kuma infinity roll? :D)
 
WEHOOOOoooo... kommer och terroriserar på søndag, utan equipment.

TV... jeg kan ta med en 60 HZare. Hvis jeg husker rætt så var det brist på TVs førra gången?
Får se nær man dyker upp. Beror på alkohol intaget under lørdag kvæll, hehe ;)
 

EagleJin

Bear Necessity
Er knall om du får med en TV, Frezy :D

Red Hawk og jeg kommer til å være der fra og med 11.

Commence operation - Showdown in Little Brynseng!