RBN - Sesong 3, #2 - Fight For the Future!

EagleJin

Bear Necessity
#1
Ranking Battles Norway sparker i gang med samling #2 i sesong 3!

- Når?
4. mai

- Hvor?
Østensjøveien 44, Brynseng, Oslo

På planen er turneringer i:

- Kl. 13:00 - Guilty Gear Accent Core
- Kl. 15:00 - Tekken 5 DR

Forrige gang stakk Hugs (T5DR) og NukleuZ (GGAC) av med førsteplassene.
Bli med og vis at et kongeskifte er en mulighet!




Resultater så langt:

Tekken 5:
1. Hugs - 5 poeng
2. Kram - 3 poeng
3. MadCow - 2 poeng
4. Devil Gene - 1 poeng

Guilty Gear AC:
1. NukleuZ - 5 poeng
2. RobbieGG - 3 poeng
3. Nattak - 2 poeng
4. EagleJin - 1 poeng
 
#2
Pfft!
2008 = Hugs og NukleuZ sin rain of terror!
 
#3
Pfft!
2008 = Hugs og NukleuZ sin rain of terror!
Riktighetan, men blir vanskelig for Hugs og fortsette sin reign of love..

Ryktene vil ha det til at flere dyr dukker opp på neste RBN, dette er dyr som Bekri, Wallace og det største dyret av dem alle, Nilo..!

Hugs sliter som sagt med skader og treningen opp mot RBN#2 har ikke gått som planlagt, i likhet med Ndure som har lagt på seg litt, ser Hugs også at han kan gå ned 3-4 kilo. Dette er nødvendig for å vinne de jevne kampene som ender med great. Hugs var i veldig bra form sist turnering og det er en av grunnene til at han vant med great over Gene, Rising og Kram.


Love Hugs:elsk:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Er i Hemsedal og spiller konsert hele helgen, veldig tvilsomt at jeg er hjemme igjen til dette på søndagen. Argh.
Men Hugs tar med bilde av meg, så det hjelper litt.
 
#5
Hvis alt går som det skal, tar jeg meg en tur innom Norge 30. april til 5. mai. Takk til Eagle som fiksa RBN da, passer perfekt!

Blitt nesten 1 helt år uten noe spilling, og masse lesing. Gleder meg til å møte folk igjen!
Etter det jeg har hørt og lest, har folk blitt utrolig dyktige.

Folk jeg er redd av:

Devil Gene med hans knusende Devil Jin
Dako the Renegade Leader
Hugs "senpai of NIN"
Raven the Infamous
"THE FEARLESS JOKER!" Kram!
Robbie3s aka RobbieDR aka RobbieT5 aka RobbieGG aka Robbie7eleven
MadCow and his nurse Nina


Skulle ønske JustIncase også kunne komme, gutten har utrolig potensial. Også hørt at Infamous fant the ny spiller til Refue Gene, Tran? Thatchbro, du må prøve å komme!
Håper å se de fleste der, og håper å komme selv!
 
#6
*Venter på at Hugs skal lage en ny topic angående utfall av kommende Rbn*


Får følelsen av at dette vil bli en bra Rbn, hvis noen skal vinne håper jeg det blir en av Refue Gene, de har vært borte fra søkelyset en periode nå.
 
#7
Refue-Gene, lader opp til Tekken6..

Håper at dette blir en bra RBN, mulige candidate's fra Refue-Gene

Refue-Oddsen

1. Infamous, mulig den beste i Refue-Gene. Eneste medlem som faktisk har vært litt aktiv på DR fronten.
Refue Oddsen sier han får en pall plassering.

2. Tran, sterk kandidat. Mulig han trenger til vs practice, så er han oppe blandt de beste.
Refue Oddsen sier han er enda litt ny til RBN og burde være fornøyd hvis han kommer seg igjennom gruppespillet, men er fortsatt en sterk kandidat til å få en pall plassering.

3. Hulk aka Mali. Mali fant lite utfording i RBN, så han ble med "SYTYCD" og blasta, blosta, blista klista alt! Mulig han kommer, mulig ikke, eneste som veit er Mali himself!

4. HandyMan, det store fallet, noen dager etter Spiderman turneringen(da refue gene vant), har Handyman aldri vært den samme. Vi fant han od'ed på grandiser, etter dette har han vært på rehab. Som regel kan hu høre han syng "Amy Winehouse - Rehab" sangen. Vi mener og tror at Handyman vil en dag få navnet "The Great" tilbake, og vi kan alle huske ordene som kom fra pro spillern etter han erklærte sitt comeback.


Handyman: "T6, Zafina, ingen over ingen under, jeg skal få folk til å grine
5. NiloPilo, aka the Don. Er fortiden i Riga og studerer. Han har vært ute av gamet en stund og er usikker på hva som venter han i fremtiden. En ting er klart, Dragen is Reborn at release of T6.
 
#8
what! er du gern! nilo du trenger 10 min practice så er du back.. kicker assen min like back in the days :p
Handy derimot han trenger kansje 1 år practice :p haha :laugh:
men bare vent å se team kasa! refue gene is gonna flip the scene!! ;)
BTW: skal jeg ikke ha 1 poeng jeg også?, eller tar jeg feil??
 
#9
heftige saker.:guns: refue gene og team kasa begynner å bli farlige nå. ser ut til at mad ko må skjerpe seg, fikk juling av mad cow og hugs. det er foreløpig bare jeg, rising og wora. dead alchemist har rett og slett bare dævva, men kanskje han kommer tilbake fra døden i T6.kommer til å bli en heftig turnering i og med at nilo kommer tilbake. får se hva law klarer, selv om det er lenge siden han har spilt. og hva kommer hugs til å si? infamous du skal få juling, min devil jin mot din raven!!!!!!!!!!!!!!
 
#10
tar av med comebacks her tydeligvis! er det noen dako personlig gleder seg til å se herje, så er det tekken lord nilo!! comeback fra alchemist og handy-gandy hadde også vært priceless..to hissige cats det der!!:thumbup:
 
#11
BTW: skal jeg ikke ha 1 poeng jeg også?, eller tar jeg feil??
Du tar feil. Du fikk delt 5. plass med Krams treningsdukke, JINsama.

Hugs sliter fortsatt med skader, dere har muligheten til å denge Hugs nå... Selv når Hugs spiller 45% må dere fortsatt spille over 100%. Ikke mange som har det ekstra giret som trengs for å stoppe Hugie, men muligheten for å ta Hugs har aldri vært større..!

Representing Team Kasa to the fullest, Hugs.


Love Hugs:elsk:
 
#12
Hugs...

Lyst til å ta noen casuals for en gangs skyld?
Er ikke helt sikker på når jeg spilte mot deg sist jeg:p

Wora, jeg vil spille mot deg også!
Dunno why, men etter å spilt mot deg synes jeg det var litt gøy faktisk :)
 
#13
Hugs...

Lyst til å ta noen casuals for en gangs skyld?
Hoho, selvfølgelig. Hugs er alltid down for casuals, eller ikke alltid:p, men for deg er Hugs alltid klar.
Hugs er dyktighetan med Anna så vi kan ta noen Anna kamper hvis du ønsker^^, men du må huske at når du spiller mot Hugs mister du lysten til å spille videre... Hugs har endt mange Tekken karrierer; Dead Alchemist, Handyman, Wallace, RobbieT5, Njaa, Bee, Lone Wolf, Djinnjin ++ Hugs har også fått deg til å legge Tekken på hylla:p... Aller første RBN, hvis du husker:laugh:

Godt at du er tilbake, NukleuZ. Hvor lenge vil comebacket ditt vare.. Bettingselskaper har allerede starta å tippe hvor lenge du vil holde på.
Hugs håper at du vil fortsette, og tror at du kan bli dyktig hvis du ønsker. GG herjinga di viser jo at du er dyktighetan.

Er masse rykter ute å går om blandt annet UTH, Tran og mer.. Hugs vil kanskje gi dere en oppdatering på ryktefronten senere.


Love Hugs:elsk:
 
#14
heftige saker.:guns: refue gene og team kasa begynner å bli farlige nå. ser ut til at mad ko må skjerpe seg, fikk juling av mad cow og hugs. det er foreløpig bare jeg, rising og wora. dead alchemist har rett og slett bare dævva, men kanskje han kommer tilbake fra døden i T6.kommer til å bli en heftig turnering i og med at nilo kommer tilbake. får se hva law klarer, selv om det er lenge siden han har spilt. og hva kommer hugs til å si? infamous du skal få juling, min devil jin mot din raven!!!!!!!!!!!!!!

Du har rett i at Kasa begynner å bli farlige Devil Gene. Men jeg tror du, ja du og din "devil gene" kan stoppe dem! Du er som kjent Kasas eneste svakhet, akkurat som kryptonitt er svakheten til Superman

Law er vel long gone, jeg må ha en del dager practice med han, så kanskje. Men vær klar for triple SS...
 
#15
Hoho, selvfølgelig. Hugs er alltid down for casuals, eller ikke alltid:p, men for deg er Hugs alltid klar.
Hugs er dyktighetan med Anna så vi kan ta noen Anna kamper hvis du ønsker^^, men du må huske at når du spiller mot Hugs mister du lysten til å spille videre... Hugs har endt mange Tekken karrierer; Dead Alchemist, Handyman, Wallace, RobbieT5, Njaa, Bee, Lone Wolf, Djinnjin ++ Hugs har også fått deg til å legge Tekken på hylla:p... Aller første RBN, hvis du husker:laugh:

Godt at du er tilbake, NukleuZ. Hvor lenge vil comebacket ditt vare.. Bettingselskaper har allerede starta å tippe hvor lenge du vil holde på.
Hugs håper at du vil fortsette, og tror at du kan bli dyktig hvis du ønsker. GG herjinga di viser jo at du er dyktighetan.

Er masse rykter ute å går om blandt annet UTH, Tran og mer.. Hugs vil kanskje gi dere en oppdatering på ryktefronten senere.


Love Hugs:elsk:
Hahahha!hahah:$
Hvis du fortsatt ønsker å ha den drømmen skal du få ha den, men helt ærlig var det fordi andre begynte å spille Wang :p
Comebacket mitt er.... Litt tja. :p
Muligheten er der, men jeg er bare veldig sær når det gjelder karakter valg..
Helst ikke mirror matches:p Det er vel, min største svakhet...

UTH har talt i smug blandt seg imellom, noe dukker nok opp ^^

Det viktigste er vel at jeg lærer meg forskjellige comboes, kanskje du har en hånd der? Ikke mest damaging, men style og diversity(eller hvordan det skrives) er det jeg liker.
Begynner allerede kjedelig å dra samme comboen om og om igjen med Anna...
Helt ok damage.

Men vi får se da, nå som du er på 45% og jeg nettop har fylt opp med fly-bensin på casual tekken så tar det meg litt på vei håper jeg:)

Guilty Gear kommer nok til å stå forran i køen, men bare si ifra så blir jeg med på å vise deg litt slutty-ness med Anna.

Kommer nok lengre neste turnering ! :guns::wizard:
 

EagleJin

Bear Necessity
#16
NukleuZ: Det eneste du mangler i combos er qcf+1 :p

ws+2, qcf+1, 1, d+4,1, ff+3,4 ;)

Hvor ble det av combostråden...?
 
#17
Du har rett i at Kasa begynner å bli farlige Devil Gene. Men jeg tror du, ja du og din "devil gene" kan stoppe dem! Du er som kjent Kasas eneste svakhet, akkurat som kryptonitt er svakheten til Superman

Law er vel long gone, jeg må ha en del dager practice med han, så kanskje. Men vær klar for triple SS...
hmm, gikk ikke som planlagt på turneringa men det skyldtes delvis at jeg brukte arcade stick og hugs sin jack-5. jeg og rising har nettopp begynt med det og har brukt det i ca 1-2 måneder nå. har ikke så mye kontroll enda enn det vi har på pad men det kommer seg. lurer bare på hvordan det kommer til å gå neste gang. får vel bare vente å se. nice at du kommer innom og joiner oss på turneringa. lenge siden!!
 

EagleJin

Bear Necessity
#19
Første post oppdatert.