RBN sesong 4

#1
Hei

Tenkte jeg bare skulle legge ut litt info om hva som skjer angående sesong 4.

Grunnen til at vi ikke har hatt noen tourneys siden før jul, er at Kandu som vi låner lokaler av, er i gang med bytting til nye og bedre lokaler.

Har ennå ikke fått noen beskjed om at det er i orden, så inntil videre vil det ikke bli holdt noen ranking battles. Kan hende det kommer til å ta en liten stund da de mente at de ikke skulle være inne i de nye lokalene før i starten av April.

Ville bare si ifra at vi på ingen måte har lagt opp. Bare venter på new and improved lokaler :)

Wallace ( Ny daglig leder av RBN hvis noen skulle lure :p)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#2
Eyh, gode greier, og gratulerer med SFIV seieren!

Kommer RBN på noen måte samarbeide med round1KO folka? Fikk snakket en del med dem på lørdag, og virket som en bra gjeng, sikkert en del (av de 40 deltakerne) som kan tenkte seg å spille sesong og.
For min egen del kommer jeg det jeg kan!
 
#3
Lurte faktisk på det samme, hva skjer med RBN og KO gutta? Mulig dere kan mekke noe sammen? Justin håper å se deg til en eller annen event til sommern, vi må ta en ny kebæb sammen :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Jeg skal dukke opp på minst en turnering, kun for det! Ellers er RBN helt herlige greier, så det er sagt.
 
#5
Eyh, gode greier, og gratulerer med SFIV seieren!

Kommer RBN på noen måte samarbeide med round1KO folka? Fikk snakket en del med dem på lørdag, og virket som en bra gjeng, sikkert en del (av de 40 deltakerne) som kan tenkte seg å spille sesong og.
For min egen del kommer jeg det jeg kan!
Takk for det :)

Vi kommer helt sikkert til å samarbeide med Round1KO gutta i fremtiden, men vi kommer nok til å kjøre ranking turneringer som vanlig.

Samarbeid med Round1KO blir nok stuff utenom våre vanlige samlinger.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#6
Får ikke sendt deg PM, så tar det her Wallace: Ta kontakt med meg, jeg har skaffet oss spenn, mad spenn.
 

Endre

Ødela forumet
#7
Jeg så at Wallace hadde imported_ (fra det gamle forumet) før navnet, så jeg slo sammen kontoene hans til bare Wallace. Tenkte jeg skulle si i fra.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#8
Hei alle! Jeg trenger å få tak i Wallace,og da helst så fort som mulig,så om noen her kunne sendt meg nummeret hans på pm,fort bedt han sjekke inboxen sin eller lignende,hvertfall få tatt kontakt med meg hadde det vært sjef!på forhånd takk!
 
#9
Det er blitt tatt en avgjørelse på hvilke spill som skal spilles kommende sesong. Det blir Street Fighter 4 og Tekken DR.

Var i utgangspunktet Tekken DR og HD remix, men etter litt feedback har det blitt forandret til DR og SF4.