RBN: Summer Mash-Up Tournament

Når kan du slåss?


  • Totalt antall stemmer
    5
#1

I samarbeid med RBN skal MadCow & Nilo kåre Norges uoffisielle mester i Tekken DR og Street Fighter IV.


Det skal spilles for ære og fete premier, og ikke minst kule diplomer i kjent RBN stil. Før vi bare slenger ut en dato vil vi at mest mulig folk skal dukke opp, dette betyr da å finne en passende dato for fighterne der ut. Det kommer til å bli mange overraskelser der muligens:
- Grudge match mellom erke rivaler gjør en comback
- Eller kanskje en Team Turnering 2vs2 or 3vs3?
- Opptak av playoffs og (pro) kommentering
Hvem veit?
Alt kan skje!

Det vi veit:
Dato: 4.- 5. Juli eller 11. - 12. Juli skal det brakes løs.
Sted: Oslo​


Så hva passer dere best? Når kan dere komme?
 
#2
let's go people!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#3
Begge helgene er i skrivende stund åpne, ikke vært RBN på lenge nå, så regner med jeg dukker opp!

Nuk og Wallace: HEI HVA SKJER A?! Det er ganske lenge siden påske nå, har ikke hørt noe mer fra han fyren som betyr han enten ikke har gitt lyd fra seg eller snakket direkte med dere, så...?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Thomas:
Hvis jeg tilfeldigvis føler for en liten Oslo-tur under RBN kan jeg sikkert komme og leke punchingbag
Nilo:
:D
Nilo:
fett!
Nilo:
du må komme!
Nilo:
Det hadde vært fresh!
Thomas:
ingen vits å legge meg til en turnering, da
Nilo:
Jo, du må jo bli med!
Thomas:
Hør: jeg sliter med cpu-en på medium på SFIV
Nilo:
da er du bedre enn meg :p
Thomas:
pffff
Thomas:
okseeksrementer
Nilo:
jeg spiller ikke SFIV, har testa det
Thomas:
jeg har faktisk arkadestikke :D
Nilo:
WHAt!!
Nilo:
omg


Lengre diskusjon om hvordan Smash er så mye bedre enn Tekken & Co følger. Nilo er enig.

Jeg skal se om jeg kan komme innom, men jeg som sliter med CPU på medium kan bare ta rennafart og drite i noen turneringer med mindre dere vil gi folk walkover.. Jeg skal se om jeg får med en kompis også hvis helga viser seg å være ledig.
 

oma

Village Drunk
#5
Det er mange grunner til hvorfor casuals skal være med i turneringer, den ene av hviss er at sidingen blir mer riktig. Man begynner ikke med at alle de beste slår hverandre i første leddet i forhold til at man har noen ledd med "oppvarming".

Jeg kan sikkert ta turen bortom jeg også, samme hva helg, men da må jeg jo spille litt tekken igjen :S
 
#6
Lengre diskusjon om hvordan Smash er så mye bedre enn Tekken & Co følger. Nilo er enig.
Kan ikke huske at jeg var enig akkurat :ras:
Men jeg skal ikke se bortifra om Smash blir med en eller annen RBN turnering i fremtiden, hvis det viser seg for at folk faktisk møter opp til å spille

Molde gutta skal også ta seg en tur innom, Team Kasa kommer også. Håper på MadKo og Team Nightmare +++, OMA ER OGSÅ PÅ VEI!! Får en del folk fra Round1KO forumet også! Dette blir bra!
 

oma

Village Drunk
#7
Smash hadde blitt awesomness beyond. Bare tanken på 4vs4 blandt de beste i Norge hadde vært helt utrolig. Underholdningsverdien og "bli-med-å-spill"verdien der er helt utrolig mye større enn SFIV og GG spillene. Og på høyt nivå er jo kvaliteten like god uansett hva spill?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Nei nei nei, drit i "de beste i Smash", de er stort sett noen gnøhete drittunger som nekter å spille på noe annet enn Final Destination uten items. Det er det dølleste. Smash er laget for å være et kontrollert clusterfuck stappfullt av items på baner som består av mer enn bare en enkelt plate.
 

MadCow

Lokal moderator
#9
Ser ut som dette blir 11. og 12. juli.
 

MadCow

Lokal moderator
#10
Da blir det altså nå til helgen.
Les mer her her