RCT3

lillebroren min fik det til jul, og da var det klistra på en lapp bak på manualen tror jeg, men hvis den ikke er der kan du altid få tak i en ny en eller annen plass... du har jo tross alt kjøpt / fått spillet...

har du en sur mule? :blunk:

har du ikke funnet det til nå, på verken manual, cdcover eller eske tror jeg ikke du finner det heller....

Nei jeg finner det ikke, men jeg fant dette:
ROLLERCOASTER TYCOON® 3
Installeringshåndbok
CD-NØKKEL
Under installeringen av RollerCoaster Tycoon® 3 vil du bli bedt om å oppgi en CD-NØKKEL før installeringen kan fortsette.
CD-NØKKELEN for CDen RollerCoaster Tycoon® 3 er påtrykt en etikett som er festet til CD-omslaget, CD-esken eller CD-lommen.
Skriv inn nøkkelen når du blir bedt om det. DU MÅ IKKE MISTE DENNE NØKKELEN! SPILLET KAN IKKE INSTALLERES UTEN DEN.

Jeg frykter at CD-lommen er kastet, kan du sende meg lille broren din sin til meg igjennom PM?

Jeg kjøpte Battlefield 1942 av naboen (forseglet) og cdkeyen stod ikke bak på manualen som den pleier (lite hvitt felt). Jeg leste F.A.Qen på EAs hjemmesider der de sa det var bare til å ta et bilde av begge discene med digitalt kamera. Jeg tok noen jævlig utydelige bilder av cdene og sendte inn via epost. En dag senere fikk jeg en ny cd-key. Jeg aner ikke hva de så etter på cdene, men det virket tydelig. :p