RE DS RE Archives selges

D

Deleted member 91

Gjest
Hvor mye vil du ha for spillet? Eventuelt interessert i å bytte det i noen andre DS-spill eller Xbox-spill?

D

Deleted member 91

Gjest
300 kr? Tillat meg å le hånlig når det koster 278 kroner nytt på Dvdboxoffice. :ler:

D

Deleted member 91

Gjest
Touche douche! Å gjøre narr av mine økonomiske begrensninger er da visserlig veien til en velykket svindel, er det ikke? Hva faen er det egentlig du prøver å få til? Få meg til å bli bitter over at en eller annen internett-fjert erter meg fordi jeg ikke er idiot nok til å betale 20 kroner ekstra for et brukt eksemplar av et spill? Hallo, sjekkliste for CJPH på hvordan man feiler mindre i livet:

- bruk ordentlige argumenter i diskusjoner, de viser seg vanligvis å være litt mer vanntette enn tåpelige fornærmelser
- lær deg at det er vanlig høflighet å sette prisen på et spill man selger brukt ned til under det det koster for spillet nytt
- legg av deg "hoven pikk"-holdninga når du prøver å gjennomføre en handel med noen

Og lykke til videre!

PS: Rub Rabbits selges til nogenlunde samme pris som RE: DS på Dvdboxoffice, om du skulle være interessert.

Touche douche! Å gjøre narr av mine økonomiske begrensninger er da visserlig veien til en velykket svindel, er det ikke? Hva faen er det egentlig du prøver å få til? Få meg til å bli bitter over at en eller annen internett-fjert erter meg fordi jeg ikke er idiot nok til å betale 20 kroner ekstra for et brukt eksemplar av et spill? Hallo, sjekkliste for CJPH på hvordan man feiler mindre i livet:

- bruk ordentlige argumenter i diskusjoner, de viser seg vanligvis å være litt mer vanntette enn tåpelige fornærmelser
- lær deg at det er vanlig høflighet å sette prisen på et spill man selger brukt ned til under det det koster for spillet nytt
- legg av deg "hoven pikk"-holdninga når du prøver å gjennomføre en handel med noen

Og lykke til videre!

PS: Rub Rabbits selges til nogenlunde samme pris som RE: DS på Dvdboxoffice, om du skulle være interessert.
[/b]
Hvorfor skulle jeg sette ned prisen min, bare fordi et produkt er tilsalgs i et annet land og som det ikke er betalt mva av heller?

Dette er Norge vi snakker om, ikke Canada. To forskejellige prisnivåer.

Det er jo fritt fram for deg og kjøpe det fra Canada.

Barnslig med setninger som dette:

300 kr? Tillat meg å le hånlig når det koster 278 kroner nytt på Dvdboxoffice

Det er ganske mange her som bruker DVDBoxOffice, du kommer sannsyligvis ikke til å solgt spillet her hvis SG-brukerne vet at de kan få tak i et nytt eksemplar av samme spill billigere. Er ikke dette bare logisk?

- legg av deg "hoven pikk"-holdninga når du prøver å gjennomføre en handel med noen[/b]
Ehhh, Nicholas. Du hadde jo den holdningen tidligere i emnet ...