RE3 til GameCube kjøpes

Status
Stengt for ytterligere svar.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ja. Jeg har de andre kapitlene i serien og må ha RE3 til GC også, siden jeg bare har det på PS.

Jeg kan betale, tja, 200 kroner pluss porto for det.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Grafikken er minimalt forbedret, med "Slightly improved visuals, featuring smoother models and improved textures" (IGN). Ellers er spillet nøyaktig det samme..

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ja, men jeg kunne tenkt meg det likevel hvis jeg finner det til en billig penge.

P

PspKid

Gjest
Jøss da jeg har spillet , men vet ikke om jeg skal selge det enda , Re-spilla er Hellig veit du :blunk:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Gakken: Jeg byr deg 200 for det. De kan du bruke til å kjøpe andre, nye spill.

Soppe: Jeg skal ikke kjøpe det nytt, nei. Siden jeg nå har investert i en NTSC GC, anser jeg meg som ferdig med å kjøpe GC-spill på til fullpris i Norge.

Opprinnelig skrevet av Houseman@20.10.2004, 21.16
Gakken: Jeg byr deg 200 for det. De kan du bruke til å kjøpe andre, nye spill.

Soppe: Jeg skal ikke kjøpe det nytt, nei. Siden jeg nå har investert i en NTSC GC, anser jeg meg som ferdig med å kjøpe GC-spill på til fullpris i Norge.
120939​
Lurer kraftig, intens og sterkt på hvor mange andre nye spill man får for 200,- :D

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Vel, ja, nye i betydningen spill man ikke har spilt før. En 200-lapp kan f.eks. byttes i to gode, brukte spill. Det gjorde jeg senest for en uke siden.

Skulle gjerne hjulpet deg, men RE er bare noe man ikke selger. :forelsket:

Du kan få kjøpt det på EBgames i Oslo på byporten.Der kjøpte jeg mitt RE3.Og det er ikke såå dyrt heller tror jeg.

Play.com selger Resident Evil 3: Nemesis for £16.99 (Ca. 200 NOK)

De har det «In Stock» også. Men så er det vel en fare for toll. :usikker:

DVDBoxOffice selger Resident Evil 3: Nemesis for $52.95 CAD (Ca. 275 NOK).

Her slipper du toll, men så kan du risikere å måtte vente i evigheter før du får det (siden det ikke står om de har det «In Stock» eller ikke).

Eller du kan høre med TBCgames om de kan skaffe det på NTSC eller PAL rimelig. De kan skaffe de fleste spill, men prisen kan noen ganger bli litt høy...

Opprinnelig skrevet av Houseman@20.10.2004, 04.08
Ja. Jeg har de andre kapitlene i serien og må ha RE3 til GC også, siden jeg bare har det på PS.

Jeg kan betale, tja, 200 kroner pluss porto for det.
119759​

Du kan ringe til Gamezone
Stikk innpå siden dem sinn. å se etter nr til dem. Så kan du ringe dem. :tommelopp:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Takk for tips, folkens.

Tror jeg skal bestille fra Play, og håpe at tollerne ser en annen vei en stund. (De overså NTSC GC-en min fra Play Asia, såh). 200 for et nytt RE3 høres bra ut. :)

REDIGERT: De hadde RE2 til GC der til samme pris, så da gikk jeg for begge to. 205 kroner er bare en femmer over tollgrensa, så jeg regner med at Tollvesenet lar det passere.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Si ikke det, de krevde meg toll for en pakke som var seksten kroner over..

Status
Stengt for ytterligere svar.