Read Dead Revolver

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
D

Deleted member 91

Gjest
Hørt om dette spillet? Antagelig, da det ble unveiled på E3 2001 (tror jeg), som er en god stund siden. Spillet letet lenge etter en utgiver, og til slutt glemte omtrent alle det og trodde det aldri kom til å bli utgitt. Men, til slutt plukket da Rockstar opp tittelen og ba utviklerne endre et par ting (monstre? Hva faen?) for å gjøre det mer amerikansk kåbbåi-aktig. Spillet begynner å se riktig barskt ut, med gunslingin' og en helt med Clint Eastwood-looks. Spillet støtter også 4-player, både på PS2-versjonen og XBox-versjonen. Spillet kjører 30 fps på PS2 og 60 fps på XBox - som også har litt bedre grafikk overall. Spillet har en stilig storymode med flere spillbare figurer.

Jeg gleder meg veldig, skal bli stilig med et ordentlig cowboy-spill. Noen andre enn meg som er hippe for dette?

Kapang!

F

Fanta Boy

Gjest
jeg og, når rockstar betgynner med et western konsept må man bare tenkt spagetthi

Hei,

jeg har testet dette spillet på XBOX plattformen og jeg ble ikke imponert i det hele tatt. Jeg valgte å teste det på xbox da det skulle ha mye bedre grafikk/oppløsning visstnok.

Riktignok gav jeg ikke spillet særlig sjangse, skrudde av etter 15 minutter.
Jeg legger heller ikke skjul på at jeg enda ikke har funnet et ROCKSTAR spill jeg synes å være bra, så kan jo hende andre liker det.

Tror neppe det er store forskjell på xbox og ps2 grafikk på dette spillet, fordi det var rimgelig dårlig på xbox synes jeg.

Kan godt hende jeg gir det en ny sjangse senere og endrer synspunkt på spillet, men det har ikke fått noe mer enn middels reviews heller.

Thats my 2 cents :)