Red Alert 3 kommer ikke til PC (dette er fortsatt bare tull)

Lodin

Der Waaaah
Nesten så man blir frista til å spille dette utelukkende for filmsekvensene! :elsk:
Men så tør vi minne om at ene hero uniten til japsene er en magisk skolejente i standard tilhørende uniform. :wth:

CyberK

Finner ikke på noe.
Hvis du går på hjemmesiden deres Kan du laste dem ned i deilig, jawdropping HD... Men viktigst er en liten kunngjøring som ihvertfall jeg ikke fikk med meg, nemlig at Frank Klepacki er inne på musikksiden etter påtrykk fra fans! Han jobber visst hardt på en liten låt han har tenkt til å kalle "Hell March 3". :elsk:

Novastrum

Feminist-elitist
Wow, dette spillet er rimelig bra hypa, gameplay ser også deilig ut. Likte C&C 3 godt, men har ikke kjøpt Kane's Wrath enda.

En ting som irriterer meg med FMV-ene er at de fortsatt ikke har kuttet ned til frames til 24 i sekundet. Man ser så tydelig at det er filmet på video, og såpeoperavibbene blir rimelig gjeldende. Hadde tatt seg mye bedre ut i 1080p@24hz.

Novastrum

Feminist-elitist
Og alle vil få seg en real skuffelse når de ser hva slags oppløsning man må spille det i? :(

Gratis klassiker klager man ikke på :p
Laster ned i skrivende stund, så får vi se om det kan kjøres i Vista med litt knoting.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn til dere som kjører 64-bits operativsystem (Vista 64-bits her i gården) så klarte jeg å få spillet til å kjøre ved å installere det med DOSbox og så patche det. Slik går du fram:

- Sett opp DOSbox til å lese fra stasjonen du har en av Red Alert-diskene i
- Gå til mappa setup på CD-en i DOSbox
- Kjør install.exe
- Installer spillet på harddisken din
- Last ned nyeste patch
- Du får ikke kjørt den patchen heller, så åpne den med Winzip, Winrar eller tilsvarende isteden og pakk ut filene i mappa hvor du installerte spillet
- Kjør patchen i DOSbox
- Etter at patchen har jobba ferdig, høyreklikker du ra95.exe i spillmappa og velger kompatibilitetsinnstillinger
- Slå på Windows 95-kompatibilitetsmodus, slå på 256 farger, 640x480-oppløsning og slå av visuelle fiksfakserier for programmet
- Spill til krampa tar deg eller noe sånt

Funker for meg, iallfall. Litt tungvint, men sånn er det med gammalt opplegg.