Registrere half life 2 på internett via steam

#1
Nå kommer snart det geniale spillet half life 2, men har hørt at man må registrere half life 2 via steam når man installerer det..
Er det noen som har hørt noe lignende og er det noen som hvet om dette er sant????

I såfall blir det et helvete for meg å få innstallert det for jeg har ikke internett på pc min.

Hviss dette er sant er det noen som hvet om det går ann at jeg kobler min pc til en annen via lan kabel. Den andre pcen har isdn, Jeg har kobla pcen min til en anne med adsl en gang før og vet hvordan det gjøres, men er det samme fremgangs måten når det gjelder isdn????
 
#2
Ja, det er sant, du må det. Jeg vet dessverre ikke noe mer utfyllende enn at det er en prosess i installasjonen.
 
#3
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@12.11.2004, 20.30
Nå kommer snart det geniale spillet half life 2, men har hørt at man må registrere half life 2 via steam når man installerer det..
Er det noen som har hørt noe lignende og er det noen som hvet om dette er sant????

I såfall blir det et helvete for meg å få innstallert det for jeg har ikke internett på pc min.

Hviss dette er sant er det noen som hvet om det går ann at jeg kobler min pc til en annen via lan kabel. Den andre pcen har isdn, Jeg har kobla pcen min til en anne med adsl en gang før og vet hvordan det gjøres, men er det samme fremgangs måten når det gjelder isdn????
134570​
Det er nok sant det, akkuratt som Jani sa.

Og når det gjelder Internett greia. Akkuratt nå har ikke jeg verdens beste erfaring når det gjelder internett over kabel siden jeg har trådløst i huset. Men alt du trenger er en krysset kabel(de som har oftest gul farge), og en Router.
Det er vel egentlig alt du trenger etter min mening. Jeg er ikke sikker på om en vanlig Hub går, men en Switch er også et bra valg istedenfor Router.
 
#5
Etter hva jeg hørt funker det så lenge du har en telefonlinje og en nettverkskabel du kan koble mellom linja og PC-en (har du kun telefon, ikke internett, vil du bli trukket noen tellerskritt for registreringen). Altså funker det fin-fint med ISDN.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#6
Hvis begge PC-ene har nettverkskort og Windows XP er det ingen problemer. Du kjøper en krysset kabel (er ikke nødvendigvis gul) på clahs olson eller lignende. Kobler maskinene sammen med kabelen. og deler internettlinja. Det er litt vanskelig hvis man ikke har gjort slikt før.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#12
Opprinnelig skrevet av Agahnim@14.11.2004, 21.45
Man må nok innom Steam for å spille det også.
135533​
Én gang ja, for å registrere det. ^_^

Nå er spillet kjøpt og betalt. Har kun lastet ned CS Source enda, laster ned resten i natt. Det gikk kjapt å laste ned. Herlig grafikk med 4 ganger anti aliasing og 6X anisotropisk filtrering.