[Til salgs] Relativt massiv CD-samling til røverpris! (+ Fender-gitar)

demake

Seksuelt godteri
#3
Jeg stakk bare innom for å si: INNIHELVETE så mye drit. Gir deg 10 kroner for hele samlinga. Keen?

PS. Goldfrapp - Felt Mountain, Santogold - Santogold, Ratatat - Classics og Sigur Rós - ( ) er de eneste skivene der som er verdt plasten de er trøkka på, og jeg har dem alle sammen.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#4
demake skrev:
Jeg stakk bare innom for å si: INNIHELVETE så mye drit. Gir deg 10 kroner for hele samlinga. Keen?

PS. Goldfrapp - Felt Mountain, Santogold - Santogold, Ratatat - Classics og Sigur Rós - ( ) er de eneste skivene der som er verdt plasten de er trøkka på, og jeg har dem alle sammen.
Kan ikke vi hooke opp?

Edit: Brian Jonestown Massacre, Magnetic Fields og Dinosaur JR er forsåvidt også ganske greit.
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#7
Yes, da bestemte jeg meg for å kickstarte cd samlingen min (har ikke hatt på 10år) siden cd´er nå virker til å være så lite verdt at det hvert øyeblikk blir slik at folk bare hiver driten (ala slik det var med folks LP samlinger da cd´en kom)
Jeg tar følgende:

Beck - Midnite Vultures
Denis Leary - No cure for cancer
Dinosaur Jr - Where You Been
Eels - Daisies of the Galaxy
Eels - Shootenanny!
Eels - Electro-shock Blues
The Go! Team - Thunder, Lightning, Strike
Goldfrapp - Felt Mountain
Iron and Wine - The Shepherd's
Jokke & Valentinerne - III
Jokke & Valentinerne - Alt Kan Repareres
Jokke med Tourettes - Trygge Oslo
Joachim Nielsen - Nykter
The Magnetic Fields - The Wayward Bus/Distant Plastic Trees
The Magnetic Fields - 69 Love Songs
Radiohead - Amnesiac
Raga Rockers - Rock 'n' Roll Party
Santogold - Santogold
Sigur Ros - ()
Sigur Ros - Takk..
Slayer - Reign In Blood
Tori Amos - American Doll Posse
Turbonegro - Scandinavian Leather
Turbonegro - Ass Cobra
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Bruktsjapper, i hvert fall Råkk & Rålls i Akersgata, gir ikke penger for CD-er lenger, de tar bare innbytte (men selger brukte CD-er for opp mot 89,50/99,50, så god bedring). En symbolsk sum pluss porto hvis noen kjøper en ordentlig bunke er kanskje mer på sin plass enn å regne en stykkpris.