Resident Evil 4: Mercenaries

#1
Det er litt få slike emner her (husker vi hadde et for Soul Calibur II og Ikaruga en tid tilbake, og Ikaruga-threaden var jo ganske populær). Vel, for de som er interessert, så kan de skrive inn sine rekorder her. Få med antall poeng, hvilken bane du spilte på, og hvilken karakter du brukte.

Opprinnelig skrevet av Eks.
Village
*poeng* | *nick* | *karakter*
Noen som vil imponere her?

---

Village
1 - 104440| Aperatt | Ada Wong
2 - 98940 | kingkong | Ada Wong
3 -
4 -
5 -


Castle
1 - 117470 | Aperatt | Wesker
2 - 74300 | kingkong | Jack Krauser
3 -
4 -
5 -

Sunset
1 - 107770 | Aperatt | Wesker
2 - 78130 | kingkong | Hunk
3 - 43190 | Psycho Mantis | Leon
4 -
5 -


Waterworld
1 - 108210 | Aperatt | Jack Krauser
2 - 78420 | kingkong | Albert Wesker
3 - 38760 | Psycho Mantis | Leon
4 -
5 -
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Så det er meninga at vi skal gå gjennom deler av spillet fortest mulig og komme inn på den lista?
 
#3
Opprinnelig skrevet av Lodin@10.02.2005, 14.50
Så det er meninga at vi skal gå gjennom deler av spillet fortest mulig og komme inn på den lista?
175461​
Mercenaries er en modus du får når du har runna spillet, og du kan velge blant 4 ulike baner i modusen, der du skal drepe flest mulig skapninger som angriper deg. Flesteparten av banene er vel tatt rett fra single-playeren (kun Waterworld som ikke er fra singel-playeren, om jeg ikke husker helt feil).
 
#4
Mine rekorder som jeg er ekstremt stolt av :D

Village
98940 | kingkong | Ada

Castle
74300 | kingkong | Krauser

Sunset
78130 | kingkong | Hunk

Waterworld
78420 | kingkong | Wesker
 
#5
Har sett litt på Gamefaqs-forumet, og der har de en lignende liste. De har rekorder oppe i 150000 - 300000, så da har dere noe å sikte etter. :tommelopp:

Selv har jeg ikke spilt RE4 på en stund nå, og jeg har bare spilt Mercenaries nok til å unlocke alle karakterene. Synes egentlig det ble litt kjedelig etter å ha runda det en gang, men det er mulig jeg setter meg ned med det igjen.
 
#6
Opprinnelig skrevet av thagen@10.02.2005, 20.19
Har sett litt på Gamefaqs-forumet, og der har de en lignende liste. De har rekorder oppe i 150000 - 300000, så da har dere noe å sikte etter. :tommelopp:

Selv har jeg ikke spilt RE4 på en stund nå, og jeg har bare spilt Mercenaries nok til å unlocke alle karakterene. Synes egentlig det ble litt kjedelig etter å ha runda det en gang, men det er mulig jeg setter meg ned med det igjen.
175671​
Det må være umulig å få 300000 <_<
 
#7
Tror det er Castle de har fått det på. Skal visst være mulig å få en ganske så høy score der. De fleste av dem har bildebevis og greier.

Vet egentlig ikke, har bare vært så vidt innom der, men det virket ikke som 300000 var en umulighet nei.
 
#8
Opprinnelig skrevet av thagen@10.02.2005, 20.19
Har sett litt på Gamefaqs-forumet, og der har de en lignende liste. De har rekorder oppe i 150000 - 300000, så da har dere noe å sikte etter. :tommelopp:

Selv har jeg ikke spilt RE4 på en stund nå, og jeg har bare spilt Mercenaries nok til å unlocke alle karakterene. Synes egentlig det ble litt kjedelig etter å ha runda det en gang, men det er mulig jeg setter meg ned med det igjen.
175671​
Har blitt ferdig med 3 gang.
Holder på bli ferdig me 4 gang... :)
Nice game.

Tror nok ikke på det der! (150000 - 300000) :ler:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#10
Dere er kanskje ferdig med å spille dette nå, men jeg spør likevel: Noen som har noen tips til hvordan man klarer fire stjerner med fallskjermjegeren på Waterworld? Klarer det ikke. :flau: Motorsagmannen kommer og ødelegger moroa for meg.
 
#11
Du mener HUNK, right? Fire stjerner skulle da ikke være så veldig vanskelig. Fem er vel det værste. Uansett, det du må er å samle nokk skudd. Om du har det så er det bare å skyte løs på lang avstand eller kaste granater, bare du holder deg unna. HUNK er vel den vanskeligste å overleve med etter min mening, men etter å ha prøvd en dusin ganger uten å gi opp har jeg klart å få 5 stjerner med alle karakterene. :D
 
#12
E syns Hunk er ikke noe vanskelig å spille.
Du må bare spille han litt. Så får du teken. :tommelopp:
Motorsagmannen må du bare skyte i hodet.
Klatre opp i store bygninger, det hjelper. :)
 
#13
Jeg holder på å samle stjerner nå. Har 20 stjerner med Hunk, Wesker og Krauser. Skal begynne med Ada. Synes egentlig ikke det er så vanskelig. Bare å ikke gi opp så lett. Rekordene mine ligger oppi 80-90'000. Liker best å spille med Wesker, helt klart.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#14
Hmm, det er mulig jeg ikke helt har tålmodighet til å trene nok. Det bryter jo litt med den typen spiller jeg er.

Klarte å få fire stjerner på de tre første banene etter å ha prøvd 10-12 ganger, men gav opp da jeg ikke klarte mer enn 3 med Hunk på Waterworld-banen. 38 000 var det meste jeg fikk, tror jeg. Men satt altså bare med det én ettermiddag.
 
#15
Village
104440| Aperatt | Ada

Castle
117470 | Aperatt | Wesker

Sunset
107770 | Aperatt | Wesker

Waterworld
108210 | Aperatt | Krauser

Topp den :D
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#16
Noen som vet hvor mye som skal til på hver bane og med hver fyr for å få fem stjerner? Er det en spesiell poengsum eller hva? Må klare det før jeg gjennomfører spillet på nytt ...
 
#17
Opprinnelig skrevet av Houseman@19.03.2005, 01.00
Noen som vet hvor mye som skal til på hver bane og med hver fyr for å få fem stjerner? Er det en spesiell poengsum eller hva? Må klare det før jeg gjennomfører spillet på nytt ...
192654​

Må nok bare ha over 60000 poeng. :tommelopp:
Tror e da.