Resident Evil ting kjøpes!

Jeg lengter etter disse:

The Wesker Report (den som var med på preorderversjonen av code veronica)
Resident Evil 2 (Nintendo 64)
Resident Evil 1 (Pc)
Resident Evil gun Survivor 2 (Code veronica version) (ps2)
Resident evil the movie (tysk versjon)
resident evil code veronica (dreamcast)
Resident evil director's cut (psx)(ntsc)
Resident evil 1 (psx - ikke platinum)
Resident evil gaiden (gameboy color)(kom det egentlig ut?)
Resident evil 2 (dreamcast)
resident evil 3 (dreamcast)
Dino crisis 2 (psx)
Dino crisis 3 (xbox)

Kjøper kanskje også amerikanske/japanske/andre versjoner av resident evil serien.

T-skjorter/klær, re4-paraplyen o.l. kan også være av interesse.

Noen som har noe sånt?: amazon
eller denne?: Amazon2

Jeg vet at de fleste av disse "tingene" er ganske så skjeldne, men hvis du har noen av de, så grav dem frem! det skader heller ikke med noen andre re-spill, hvis du har..... kom med forslag!

har noen spill som kan byttes bort også:
metal gear solid (psx)(komplett og i god stand)
project desert storm (ps2)

Interessert i Resident Evil remake til GC? Ikke forseglet, men uprøvd (vunnet i konkuransse). Ikke players choice.

Opprinnelig skrevet av dkdaffy+29.04.2005, 16.49-->
hva er egentlig det?
213482​
[/b]
hvis du mener wesker report, så er det en kortfilm om weskers planer og ting og tang....

<!--QuoteBegin-wacco
@29.04.2005, 17.00
Interessert i Resident Evil remake til GC? Ikke forseglet, men uprøvd (vunnet i konkuransse). Ikke players choice.
213485​
beklager, men det har jeg...... finnes remaken forresten i players choice? Isåfall så vil jeg kanskje ha den..... (litt resident evil fanatiker sjø....)

Lista er en anelse oppdatert.... Tror jeg... har sendt pm til noen av folka som kom med forslag...

Keep em coming!

Opprinnelig skrevet av Renorway@30.04.2005, 01.14
sorry.... har det (hvis det ikke er amerikansk eller japansk versjon da?)
213736​
Er nok kjøpt i norge =) Men ang. RE stuff så har Houseman her på forumet en RE paraply (ser ut som logoen til Umbrella corp.) du får kontakte han hvis du er intrs i den, tror han vil bli kvitt den! :D Bare han ikke har kvittet seg med den allerede...

Jeg har Resident Evil : Code Veronica til Dreamcast(PAL), men det skal mye til før jeg selger det. Spørs hvor mye du er villig til å punge ut :kul:

D

Deleted member 91

Gjest
Snodig. Jeg fikk Dreamcast-versjonen av Code Veronica gratis, jeg. Nå var det riktignok uten cover, men ...

de hadde den her i trondheim også, men det var for 599kr...... :( men jeg kjøpte den allikevel jeg....
men det er fint hvis dere gir meg tips om sånne ting også...

har biohazard-paraplyen som fulgte med re4-NTSC versjonen fra play-asia. helt svart med liten logo på og capcom logo på futteralet.
hva er du villig til å gi?