Resident Evil trivia

Ok, jeg tenkte jeg skulle prøve å få i gang en RE trivia, får se om det er noe interesse for det, viss ikke så er det jo bare å stenge triviaen? ;)

OKI! jeg får vel starte da.

Resident evil 1 (GC): Siden chris ikke kan spille på piano må en annen person gjøre det for han, hvem?

Lodin

Der Waaaah
Hun spiller Måneskinns sonataen. Prøvde å lære meg den selv en gang, men hadde omtrent like mye talent som Chris. :p

Hvilket S.T.A.R.S. medlem regner man at er Nemesis er mutert fra i resi 3 (Ikke filmen)?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ARGH!!!

Hva i helvete blir det neste? Tetris-trivia? Kabal-trivia? Bøtte-minigamet-i-Warioland-1-trivia?

SLUTT, FOR FAEN!!!

Lodin

Der Waaaah
Hold snut med deg!

De fleste resiologer regner faktisk med at Rico kan være mannen i skinnfrakken så du har rett heatjoam. Next.

Er det kanskje Albert Wesker og William Birkin?

Ok, her er neste spørsmål:

Hvordan døde Brian Irons, politimesteren i Raccoon City?
Kanskje litt vanskelig?? :)

Han døde, mens man var i rommet ved han. Han hadde blitt bitt av zombier. Og blir til slutt en zommbie selv.

EDIT: OPPS Min feil. Tenkte bare på han politimannen, man møter på 2ern, helt i starten.

Brian Irons, var det ham som fikk embryor innsprøytet i seg av William Birkin, som kommer ut av bryset hans og dreper han momentalt?

Var det riktig svar?

Lodin

Der Waaaah
Noeferatu er faren til Alexia. Han ser ut som en dårlig kopi av en av Clive Barkers Cenobiter fra Hellraiser. Masse lær og unødvendige ekstremiteter.
Han blir snipa i hjertet av Clair Redfield på taket til den Arktiske Umbrella instalasjonen.

Master of lockpicking.

Kva heiter den skada politimannen som Leon S. Kennedy, Claire Redfield og Jill Valentine treff på politistasjonen?