Resident Evil trivia

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Woo! Helt rett nå, ja.

Skal la noen andre svare på RE3-spørsmålet ditt, kommer ikke på noen gode spm akkurat nå. ;)

Carlos Oliviera, Mikhail ******* og Nicolai ******.

Hmm, etternamna var det verre med.

Opprinnelig skrevet av Will87@28.10.2004, 15.19
Man fikk vel ikke så mye hjelp av Nicolai, i og med at han prøver å drepe deg.
126154​
Ja, det jeg mente var hvilke tre som tilsynelatende hjalp deg.
Uansett så hadde MystB riktig svar.

Ok, kva våpen i REmake er kraftigare mot Tyrant enn mot zombiar, og korleis får du tak i dette våpenet?

Opprinnelig skrevet av MystB@29.10.2004, 11.54
Ok, kva våpen i REmake er kraftigare mot Tyrant enn mot zombiar, og korleis får du tak i dette våpenet?
126615​
Tror du sikter til Barrys magnum, som du kan beholde å beholde etter at han har etterlatt deg i bunnen av minesjakta.

For at ikke emnet skal dø ut, går jeg utifra at det var Barrys magnum du tenkte på, og spør nytt:

Hvilke items trenger du for å få kabelvognen i RE3: Nemesis til å virke?

Opprinnelig skrevet av MystB@07.11.2004, 14.13
Batteri, sikring, olje?
131356​
Uff, denne her hadde jeg helt glemt, ahdde vært for gæernt å la denne visne. Vet ikke helt om du har rett MystB, det begynner å bli lenge siden jeg spilte Nemesis, og at du sa det på norsk hjalp ikke særlig.

Noen kan vel spørre nytt spørsmål?

den første du møter må jo være han inne på politistasjonen, han negeren som dør og blir zombie senere...navnet vet jeg ikke
Men siden det har tatt så lang tid, så slenger jeg opp et enkelt spørsmål:
Hva er forkjellen på B, G og T viruset? Hvem av de har jeg bare funnet på? når ble hvert av dem oppfunnet(holder med å forklare hvilken tittel de kom med i, eller at "dkdaffy fant på det nå" hvis det ikke eksisterer(i spillet sefflings)...for å få 100% rett må du også ha med hvilke virus som er med i hvilke spill(ikke nødvendigvis de virusa jeg nevnte her).
Lykke til

T-Viruset ble introdusert i Resident Evil (1996)

G-Virusert ble introdusert I Resident Evil 2, og ble skapt og brukt at Birkin.

B-virus er bøll og finnes Ikke

P-Virus (Progenitor virus) Ble skapt av Alexander Ashford og partneren hans. Det var de to som grunlag Umbrella

T-Veronica-virus: Skapt av Alexia Ashford I Codename: veronica.

Så er det en til, en undervirus type som ble brukt for å mekke Nemesis. T-Net ellerno var det.

Edit: Partneren til Alexander Ashford heter Spencer til etternavn.

Nesten riktig Dkdaffy, siden jeg tror ingen andre kommer med et riktig svar, lar det fakkelen gå videre. Riktig var 1998, Juli.
Jeg valgte DKdaffy over July fordi han hadde året naglet fast, og året er jo viktigere en måneden. ^_^