Resident Evil: Umbrella Chronicles [Wii]

Akkurat det som er poenget mitt. Okami ville ikke hatt på langt nær like hard konkurranse fra andre spill om det ble sluppet på Wii nå, som da det ble sluppet på PS2 rundt om i verden. Wii har den vanlige post launch spilltørsten nå, samtidig som at maskinen selger godt og folk klager på mangel av spill med nevneverdig lengde. Okami ville vært en mye lettere sell på Wii nå, enn hva det var på PS2 da?

Ikke overbevist over andre aspekter ved Umbrella Chronicles enn grafikken enda. De to sekundene som likner på faktisk spilling i den videoen ser mindre spenstige ut enn Resi 4 var. Responsen i zombien som blir skutt er en tanke "feil", kanskje?

Vel. Vi får se.

Hva gjelder kommentaren om at rehashes er greit på Wii: Vel, det er omtrent akkurat like greit på Wii som på alle andre maskiner for min del. Hvis jeg skal spille et spill, er det irrelevant hvorvidt det er gitt ut før, med mindre jeg spilte denne tidligere utgivelsen. Det eneste som har noe å si er om det er morsomt.

Og inntil videre er det vel lov å håpe at det vil bli moro med mer Resident Evil, selv om begge disse prosjektene lukter betraktelig mer lettvint enn Resi 4 gjorde.

Har to punkt:
- Grafikken på bildene er virkelig ikke av særlig høy standard. Si at det bare er bildene.
- Jeg er veldig skeptisk til antall zombier på bildene. Jeg vil heller ha en zombie som tåler mye, enn 10 som går ned på to skudd. Mye skumlere da.

Men spillet ser jo fortsatt tøft ut da.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du ser jo at det bare er bildene som er av lav kvalitet, ingen spill utgitt de siste årene har en slik standard på grafikken.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:eng101: Fordi det er etter klokka åtte på kvelden.

Lodin

Der Waaaah
Den Resi4 greia er genial. XD
Og digg at det har et ekte sikte. Mulig det er fordi jeg har dårlig fargesyn, men jeg sleit noe jævlig med å se laseren i orginalen.

Fikk litt mer trua på Umbrella Chronicles nå, ja. Fortsatt ikke det som hadde vært mest ønskelig, men det ser ut til at det er lagt mer arbeid i det enn jeg først anntok og Capcom kan jo når de vil. La oss håpe på det beste =)

Kilik

Lokal moderator
Det er vel liten tvil om at RE5 er storsatsningen til Capcom, men jeg tror UC er nærmere RE4 enn Gun Survivor når det gjelder production values...

IGN har opp ny artikkel, nye bilder og ny video. Jeg har ikke sett videoen ennå, men regner med at den er verdt å se. Artikkelen er ganske interessant:

RE

wow. Traileren sletta min tvil om dette spillet. Ja, voiceactinga var ikke av det store, men spenninga ifra REmake var absolutt til stede, og det virka absolutt ikke at spillet ble noe dårligere av at det er på rails. Jeg håper imidlertidig at du kan plukke opp mer enn bare våpen, jeg vil ha puzzles og files igjen.

Kilik

Lokal moderator
"This one is tougher than I expected!"
"I bet his mouth isn't so tough!"

Håper at Capcom skjønner at spillet trenger co-op.

Da var det bekreftet, RE 4 Wii komme den 29.juni!! jiiippiiiii!!! :thumbup:

kilde

Jeg skal ha det der. Koser meg med Resi 4 for GC for tiden, men kan knapt vente på å prøve de nye kontrollene og se det ekstra innholdet.