Resident Evil: Umbrella Chronicles [Wii]

SITAT(Psylopat @ 01.07.07, 21.53) 72190
Hva er det spillet koster her i norske butikker?
[/b]
Jeg kjøpte det for 429,- inkludert frakt på absoluttspill.no. Siden kan se litt shabby ut, men den er veldig bra. Bestiller du tidlig nok på dagen kan du nesten garantere at du har spillet i postkassa dagen etter. Billigste norske nettbutikken når det kommer til spill som jeg vet av også.

Yeti: Jeg har vel alltid vært den evige forsvarer av kontrolloppsettet i Resi 4 på Gamecube da alt er designet rundt ens bevegelsesmuligheter, dynamikken var et herlig friskt pust og bla bla bla. Men hvis det var selve siktingen du hadde problemer med pga. at det var en smule tungvindt er denne utgaven som kommet fra himmelen for deg. Man får det rett og slett ikke stort mer presist enn dette. Og bare et spørsmål: hvordan var taktikken din da du spilte det på Gamecube? Skjøt du folk i, vel, føttene? Å kjøpe tid og muligheter til å omplassere seg til mer taktiske possisjoner var alltid hovedtaktikken min, man kan rett og slett ikke spille det som et "standard" skytespill.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var vel mer den vanlige Resident Evil-klagen som gikk ut på at man ikke har like stort bevegelsesregister som et vanlig menneske og dermed føler seg som en eller annen kæppis som loker rundt. Vi får se. :)

K999

Keystone State Of Mind
Får se om jeg ikke plukker med meg dette litt senere i sommer. Fikk aldri kjøpt det til GC, men har sett rundt 4 timer av både GC og PS2 versjonen, og det har alltid fristet meg. Og nå som man kan bruke Remoten + Nunchucken så kan det bli nokså konge. :)

det ER JÆVLIG konge! :)

nå er blitt såpass glad i min Wii pga av dette spille at jeg aldri kommer til å selge den...

tror jeg..

Kilik

Lokal moderator
Jadda, siste Famitsu bekrefter 2-player co-op på UC. :tommelopp: Mer på E3 vil jeg tro...

1up

"Veiledende pris" på spill i dag er 699 for Wii spill, 799 for PS3 spill, tror jeg? Men selvfølgelig, ingen butikker har de prisene om de faktisk vil selge noe som helst. Men så er disse Veiledende prisene fra distributørene.

hvor mye koster det på Gamezone da? sånn helt ærligt..

Lodin

Der Waaaah
Første review er ute, la meg linke dere til det. Eneste jeg fryktet med dette var at det skulle være i korteste laget, men det er vist ikke noe problem. Masse oppdrag og samlegreier så jeg tror nok det trygt kan kjøpes.

D

Doctor Downs

Gjest
Ikke at jeg tror Wiimoten blir like kul som en lyspistol, men jeg skal nok få spillt detta. Har bare ikke lyst til å bruke for mye penger på det...