Retro-spill selges

#1
Jeg er lei av å være bekymret for mange støvspisende spill, så her er sjangsen deres til å kjøpe de fra meg.

SNES:

Utstyr:
Maskin med alle nødvendige kabler og to kontroller. I topp stand og ser til og med fin ut. (550kr)

Spill:
- The Legend of Zelda: A Link to the Past -komplett- (350kr)
- Super Mario World -m/manual- (175kr)
- Super Mario Allstars (175kr)
- Super Swiv -holdes foreløpig av til en kamerat- (175kr)
- Aladdin -spansk tekst (eller noe), men fungerer på PAL-maskiner- (100kr)
- Starwing (100kr)
Pakkepris: 1300kr inkl porto (alt av spill og utstyr)



N64:

Utstyr:
Konsoll med alle nødvendige ledninger og en slitt orginal kontroll (expansion-pak inkl). (350kr)

Spill:
- The Legend of Zelda: Ocrania of Time -m/litt slitt eske, spillet er helt nytt- (150kr)
- The Legend of Zelda: Ocrania of Time (125kr)
- The Legend of Zelda: Majoras Mask (150kr)
- Perfect Dark -komplett- (175kr)
- Donkey Kong 64 -komplett- (175kr)
- Pokemon Snap -komplett, helt nytt- (175kr)
- GoldenEye 007 (150kr)
- Mario Kart 64 (150kr)
- Super Smash Bros. (150kr)
- Kirby 64: The Crystal Shards (125kr)
- Jet Force Gemini (100kr)
- Super Mario 64 (125kr)
- Mystycal Ninja: Starring Goemon (125kr)
- Lylat Wars (100kr)
- Banjo Kazooie -US- (50kr)
- Banjo Kazooie (100kr)



Sega Master System II:

Utstyr:
Defekt konsoll uten ledninger

Spill (alle med cover, men uten manual):
- Super Space Invaders
- Wimbledon
- Hang On
- Olympic Gold
- California Games
- Alex Kidd: The Lost Star -med cover, men uten bilde-
Pris pr. stk.: 50kr


Så, alle spillene er uten manual eller cover/eske med mindre det står annet. Ingen bytting.

By i vei!
 
#4
SNES-en med Zelda går for litt mer enn 500kr er jeg redd, skal prøve å komme med prisantydninger i løped av morgendagen, men inntil det kan jeg ikke si annet enn: kaldt! kaldt!
 
#6
Hint: med "litt mer" så mener jeg ikke hakket over. Men bare fortsett å by dere, så kanskje jeg blir glad til slutt.

Og hvis noen av dere sier at jeg er veldig stiv på priser og slikt; det er ikke min feil at dere byr på de spillene som har kostet meg mest penger å få tak i. Dvs: alt annet er billigere.

Slå dere løs.
 
#8
Nå burde jeg egentlig holde kjeft og sette hengelås på lommeboka, men kan ikke dy meg. Jeg er interessert i følgende N64-spill:

- Jet Force Gemini
- Super Mario 64
- The Legend of Zelda: Majoras Mask
- Lylat Wars
- Donkey Kong 64
- Mario Kart 64


Jeg er lutfattig denne måneden, men flere av disse spillene har jeg hatt lyst på såpass lenge at jeg nesten bare blir nødt til å slå til.
 
#11
Om noen ikke bryr seg om hvorvidt A Link To The Past er komplett eller ikke, kan de kjøpe det for en grei sum her. Jeg har selv kjøpt mye rart av denne selgeren, så han er absolutt til å stole på (selv om karakteren hans ikke levner noen tvil om akkurat det).
 
#12
Eirik: 700kr inkl porto?

Grønn Zebra: 150kr inkl porto?

Link: 150kr inkl porto?

Edit: har nå satt opp prisforslag til alle spillene.
 
#14
Ok, har ikke kroner nå så sender deg en PM når jeg har de.
 
#15
Link: Den er grei. Men da må du forvente at spillet kan være solgt innen du får tak i penger. Men jeg skal prøve å holde det av et par dager.

Jeg har også lagt til Starwing til SNES og satt prisen på SNES-pakken deretter.
 
#16
Fett pris det der, Frezar. Jeg har noen regninger liggende som jeg skal få betalt i løpet av kort tid, så må se litt hvordan det står til med økonomien etter det. Kommer i hvert fall med tilbakemelding i løpet av morgendagen.

Men for all del, ikke hold dem av til meg hvis det skulle dukke opp andre interesserte i mellomtiden. :)
 
#18
Men den er jo grei Ghaz, du traff jo akkurat den prisen jeg hadde satt på spillet. Du betaler da porto på 9kr tror jeg. Sender deg en PM jeg.