Har prøvd å finne ut litt mer om dette spillet uten å lykkes særlig. Det eneste jeg vet er at det skal være irriterende realistisk som har skremt vekk en del spillere, men jeg har lyst å prøve meg likevel. Men jeg er litt usikker på om jeg skal ha spillet til PS2 eller Xbox, og jeg er usikker på forskjellene i de respektive versjonene også.
Jeg går utifra at Xbox-versjonen har litt bedre grafikk og at Xbox Live er det enkleste å sette opp (i forhold til PS2 Online) men jeg skal ikke påskrive meg altfor mye kunnskaper om ting jeg ikke vet altfor mye om. Men nå har PS2 de beste rattene, tenkte jeg skulle punge ut tusenlappen for et bra Logitech-ratt mens Xbox ser ut til å mangle noen skikkelige ratt (billige greier de jeg har sett), tar jeg feil?
All hjelp og info mottas med takk!
MoFo2
Jeg går utifra at Xbox-versjonen har litt bedre grafikk og at Xbox Live er det enkleste å sette opp (i forhold til PS2 Online) men jeg skal ikke påskrive meg altfor mye kunnskaper om ting jeg ikke vet altfor mye om. Men nå har PS2 de beste rattene, tenkte jeg skulle punge ut tusenlappen for et bra Logitech-ratt mens Xbox ser ut til å mangle noen skikkelige ratt (billige greier de jeg har sett), tar jeg feil?
All hjelp og info mottas med takk!

MoFo2