Richard Burns Rally

Jeg leste annmeldelsen i VG og kjente meg igjen med det han skrev. Men ikke det at grafikken var litt kornete eller hva det var han skrev. Han testa da PS2 versjonen.

Så jeg måte jo bare teste PS2 versjonen også. Og det må jeg jaggu si var noe så utrolig mye dårligere grafikk en Xbox versjonen. Det er jo akkurat ikke til å subbe under teppet at PS2 er mye svakere en Xbox på di fleste ting men at det var så stor forskjell det viste jeg ikke.

PS2 er for meg død. Huff...blir nesten litt kvalm av å tenke på det gromsete bilde.... :p

PS3 blir nok konge, men dere som ikke klarer å gi slipp på PS2......it's time to let go.... :p

Det finnes spill som har god grafikk og det finnes spill som har dårlig grafikk. Det er nok av beviser på at PS2 nærmere xbox'en sin grafiske styrke enn en skulle tro. Bare fordi noen har føkka opp grafikken i et spill betyr ikke det at det er slik med alle spillene.

Er veldig enig med LocoLennon her. Ps2 kan så absolutt koke sammen fin grafikk. Bare se på Metal Gear Solid 3 og Gran Turismo 4. De når selvfølgelig ikke helt opp til Xbox sine beste prestasjoner, men jeg synes de ser svært imponerende ut hvis man tenker på at PS2 nesten er 5 år nå.

Det virker som om enkelte utviklere undervurderer PS2'en og er redde for å pushe den. Jeg tror Richard Burns Rally er et eksempel på dette.

Men det blir jo uansett dumt å si at Playstation 2 er død fordi den har dårligere grafikk enn X-boxen. Det er jo, ihvertfall i mitt syn, gameplayet som teller. Jeg har både Playstation 2 og X-ox og jeg kjøper selvsagt det spillet som har best grafikk hvis det er multiplatform, men jeg synes fortsatt Playstation 2 har best spill om ikke best grafikk.

Of, dette ble en rotete post, men jeg regner med at de fleste skjønner hva jeg mener. :p

Har hørt fra forskjellige fora at Xbox-versjonen har best grafikk mens PS2-versjonen har stødigere framerate.

MoFo2