Riddick (XBOX)

#1
Jeg sitter fast på riddick. Det står at jeg skal komme forbi vaktenen og rømme med shipet, men hvordan kommer jeg inn iden.
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Du må fjerne alle fiender fra området først. Skulle ikke være noe problem all den tid du har minigunen.
 
B

BonyHawk

Gjest
#6
Ja, ett stykk genialt spill. Begynte på nytt igår (på hard), plutseig var klokken 5 :p
 
#8
Jeg skjønner ikke hvorfor det spillet kan være så kult når filmen sugde så...
Kan noen forklare meg gameplayet litt?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#9
For all your needs... www.google.com

Kjøpte spillet idag, virker hittils ganske genialt. Håper bare det klarer å holde interessene min. Håper det ikke blir ensformig.
 
#10
Dette spillet er kanon konge bra. Er vel noe av det beste innen FPS på Xbox.
Har spilt igjennom hele spillet og anbefaler det på det sterkeste.
 
#12
Som eier av samtlige av dagens konsoller og en relativt saftig PC, ser jeg på meg selv som nokså objektiv i spillsammenheng.

Jeg vil gå så langt som å si at IMHO er Riddick det beste spillet som har kommet til noen spill-kapabel maskin hittil i år, punktum. (Og nei, jeg har ikke glemt Doom3, Far Cry, UT2004, Ninja Gaiden, Rallisport Challenge 2, Splinter Cell 2, MGS: Twin Snakes, Tales of Symphonia, Fire Emblem, Mario vs. Donkey Kong, etc). Med spillets kombinasjon av griselekker grafikk, fantastisk atmosfære, adventure-elementer, solid story, griselekker grafikk, variert gameplay, og griselekker grafikk, tok det meg fullstendig på senga da jeg fyra opp krysskassa for å prøve det for noen måneder siden. Og det til tross for at jeg (da) aldri hadde sett en Vin Diesel film. Dette er nok ikke det siste vi hører fra Starbreeze Studios nei ...
 
#14
Så, spørsmålet som gjenstår nå er selvsagt: "Når kommer dette spillet til en butikk nær meg?" Selges det her til lands egentlig? Har ALDRI sett det i ei spillsjappe, hverken her eller i det store utland (Tyskland/Frankrike/Italia/Østerrike) i sommer.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#16
Så nusselig Vin er på coveret også.
Jeg prøvde en demo av spillet igår, og ble skikkelig overrasket. Jeg hadde jo selfølgelig sett screens og slikt, men å spille spillet var en helt annerledes opplevelse. Utrolig bruk av lys og skygge, mektig atmosfære og fete våpen (deilige, deilige hagle) gjorde det til noe jeg sent vil glemme. Eneste jeg har noe å si på så langt er måten du går på. Det føles liksom ikke like flytende som i f.eks Halo, eller TimeSplitters.
Men, demoen var skikkelig kult. Hadde det ikke vært for at jeg er litt Live-fiksert for tiden, skulle jeg nesten ha kjøpt det. Veeeeldig heftig. :)
 
#17
Ble overasket over grafikken!!! den er jo svinbra. Synest den holder mål med doom 3 (ihvertfall nesten) elsker å snike meg rundt å knekke nakken på hjelpesløse vakter :D
 

Lodin

Der Waaaah
#20
Ja. Finnes en haug med forskjellige håndvåpen i spillet bla. to hjemmelaga shiv'er, en diger jaktkniv samt en skalpel. Melee systemet er noe av det beste jeg har sett i et FPS.