Ringenes Herre:

#1
Kampen om Midgard går snart i gang. Utviklingen av strategispillet Ringenes Herre: Kampen om Midgard tas hånd om av det samme teamet som står Commmand & Conquer: Generals. Spillet har som mål å bringe de episke slagene fra filmene til PC-en. Tittelen vil gi spillerne deres første sjanse til å spille de episke kampene de har sett i Peter Jackson sine filmer.

Fansen vil få en unik mulighet til å leve seg inn i kampene om Midgard, og ikke minst kontrollere den onde siden av konflikten. Spillet vil ta i bruk den samme grafikkmotoren som i Command & Conquer: Generals, og gir spillere muligheten til å spille både "gode" og "onde" kampanjer.

Utvikler: EA Games
Utgiver: Electronic Arts
Utgivelsesdato: 9.desember 2004
Plattform: PC


Noen som har tenkt seg dette spillet?
Jeg selv synes det ser gangske bra ut og må sikkert ha det (Eller ønske det til jul :p ).
EDIT: Noen som vet om det kommer Online?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Kampen om Midgard? Er det dette som heter War of the Rings på engelsk?

Og som ser ut som og spiller som en total ripoff av Warcraft 3, uten noen originale ideer overhode?
 
C

Chaz

Gjest
#3
Nei, dette heter Battle for Middle Earth på engelsk. War of the Rings kom vel ut for en stund siden?

Jeg så frem til det før, men interessen har forsvunnet. Kommer sikkert til å teste det, men det er ingen prioritet lenger.
 
#6
Jeg kommer nok ikke til å kjøpe spillet :s vet heller ikke hva det går ut på. J
Jeg synes alle er ganske så ensforming. Det eneste LOTR gamet jeg kunne ha tenkt meg er War of the ring pga Strategi..
 
#7
Det er som er galt er at de melker lotr for alt boka er verdt. Og nu har det blitt kjedelig å spille de spillene.

Jeg finner ikke spillene noe bra i det hele tatt og skal ikke kjøpe eller ønske meg spillet til jul. Hvis ikke et mirakel skjer og spillet viser seg å være ganske bra.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Christopher*@25.11.2004, 15.38
Hva? er ikke dette spillet strategi spill??
LOL jeg trude det var strategi siden det var det samme folka som har lagt generals og det der.
140900​

Det er da strategi...

Jeg kan ikke si jeg ser frem til dette spillet. Spesielt ikke hvis det er Generals teamet som står bak det. Command and Conquer Generals var det spillet som glatt fjernet C&C seriens siste verdighet. Dessuten så har alle de Ringenes Herre spillene jeg har spilt vært alt annet enn bra. (min mening ;) )
 
#14
kampen om midgard....tja tenker jeg skal ha det....trenger noe og spille mens det er maintience på ff XI så...

uanz ser det litt diggbart ut hehe
 
#15
Luthien: Det har seg slik at spillet ser ganske bra ut; iallfall ut fra de videoene jeg har sett, og det lille jeg har lest om spillet. :kos:
 
#17
ja...men koster ikke noe og spille det online (jippi lol)
 
#19
det står på hjemme si'a men du kan styre: mordor, rohan, gondor og isengard....
mordor styrer orker og lignenes + at de kan få balrogen med og gondor har da heste folket men kan også styre "tha oathbreakers" gondor har "vakter og kan også styre "tha oathbreakers" mens isengard har uruk haier...og lurtz...tror jeg