Ringenes Herre:

#22
fikk b4me i dag. sinnsykt rått. Gandlalf banka balroggen lett som bare det :D
noen andre som har fått det eller? hva synes dere om styrkene sine følelses trekk?
 
#23
:( hadde håpa på å få det til bursdan min menne...jaja får vente til jul
 
#24
Har sett noen kritikker og det skal visst være ganske bra i motsetning til andre Lotr spill, grafikken er visst også ganske pen, men jeg begynner å bli mektig lei av all den Lotr melkinga.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#25
Spillet var arti syns jeg. Visst du har spilt c&c generals så kommer du garantert til å kjenne deg igjen. Veldig likt. Syns kanskje det var lite forskjellige styrker du kan bygge. Lyden, voiceactinga og alt det der oser kvalitet. Ian MeCellen (garantert skrivefeil) er historie forteller i spillet blant annet og du har alle musikken fra filmen osv.
syns det var morsomt :)
 
#26
jeg synes også spillet var gøy, det jeg likte mest med spillet var at du kunne besteme skjebnen til midgard. vil du at boromir skal overleve, overlever han..
 
#27
For noen dager siden fikk jeg dette spillet, men når jeg spiller får jeg bare spilt i ca-ti min før borgen min plutselig går ad dundas, den bare faller fra hverandre og de andre vinner... WTF? hilfe?
 
#28
Opprinnelig skrevet av Shigsy+26.11.2004, 03.56-->
<!--QuoteBegin-Christopher*
@25.11.2004, 15.38
Hva? er ikke dette spillet strategi spill??
LOL jeg trude det var strategi siden det var det samme folka som har lagt generals og det der.
140900​

Det er da strategi...

Jeg kan ikke si jeg ser frem til dette spillet. Spesielt ikke hvis det er Generals teamet som står bak det. Command and Conquer Generals var det spillet som glatt fjernet C&C seriens siste verdighet. Dessuten så har alle de Ringenes Herre spillene jeg har spilt vært alt annet enn bra. (min mening ;) )
140910​
[/b]
litt enig i det der, C&C har blitt ødelagt etter at Westwood solgte til EA å lotr spill blir helt like alle sammen.
 

epp

firm and correct
#29
EA is teh evil? Kanskje jeg skulle gi spillet en sjanse da, siden jeg liker Dune2 & C&C.
 
#30
det feteste på detta spillet er jo det at du kan cruise rundt med en balrog eller no sånt...;p muwahahah
 
#31
Fikk det til jul... er på hytta nå, Og der har jeg ingen data som takler det spillet..
Først tenkte jeg "jaja, det er tanken som teller"

Dagen etter" Hmm, for engangs skyld kan man være fienden, ser vertfall bedre ut en alle de andre desperate spilla om lotr fra EA games"

Dag 3 "ohhh, gleder meg litt!"

Dag 4 " JEG VILL HJEM!!! =D"

og nå sitter jeg på den bærbare jobb pcn til fattern og kjeder livet av meg, og gleder meg så til å komme hjem at maten fra i går disser inni meg....
 
#32
Bfme er kjempegøy, det har gode single player og multiplayer "modes" (det norske ordet har gått i glemmeboken ;P) Men ikke installer spillet på norsk, det kan fort bli noen merklige ord.
 
#33
lotrbfme eier max!
1. IKKE innstaller på norsk (hemma, velg engelsk please)
2.vær gondor (beste team)
3.beste heroes er gandalf(gondor), aragorn-legolas(rohan)
4.KJØP SPILLET NÅ!! (krever ganske mye egentlig)
 
#34
affable.. : problemet er at du ikke har installert det? du har bare dratt det over når det er cracka? INSTALLER DET ( hadde samme problem )
 
#35
Kjøpte spillet i Skottland og gledet meg til å spille det...men det virker som om dvdspilleren ikke vil spille den av.......
Hadde det samme problemet da jeg kjøpte det i romjula.......bytta det fordi jeg trodde det var Dvden det var noe galt med.....men de er visst spilleren.....
Pokker pokker............. :mad:
 
#37
:D Dette spillet bare rocker. Et av tidenes beste RTS spill.
Har spilt dette spillet siden det kom ut i desember.
Et av de "rtS" spillene du faktisk må tenke litt "S" i. I motsetning til mange andre.


Til alle dere som har forvekslet eller samlignet lotr - battle for middle earth med war of the ring... >_< Prøv å tenk "litt" :mad: før dere sier noe neste gang. War of the Ring kan ikke samenlingnes i det heletatt. Det var en absolutt katastrofe av et spill. Helt latterlig rett og slett.
Terningkast eksempel BFME 6 :tommelopp: < WOR 0 :tommelned: .