Risk Your Life US Open Beta

Høres litt mongo ut, RYL=Risk Your Life, til å være et MMORPG.

Men men, tror ikke jeg gidder å bry meg om dette spillet....ser helt vanlig ut.

Aldri hørt om det før jeg....laster det ned nå. Første gang jeg så WOW i bilder/film så bare lo jeg å synes det så helt på tryne ut.(men der tok jeg riiiiiimelig feil)

Så jeg dømmer aldri noen spill lenger før jeg har testa dem selv kan du si...hehe!

Har testa det litt nå. Og det ligner litt på Linage 2 synes jeg. Spillet ser til tider veldig bra ut men så er det plasser hvor det ser helt jævlig ut altså.

Dem har et litt spesielt styrings system. Du har mouse og keyboard mode, så når du skal sloss så trykker du Esc og kommer til keyboard mode. Da kan du gå med WASD og slå med v-muse knapp. En har en action bar hvor det ligger noen angrep som du kan aktivere ved å trykke på den eller med å bruke 1 2 3 osv....

Etter en da har valg en av dem så kan en når somhelst trykk på h-muse knapp for å bruke det spesial angrepet.

Trykker en på Esc igjen så kommer en til mouse modus og en kan ikke gå med WASD lenger men må trykke på bakken hvor du vil gå.

Jeg testa med mage og det virket litt kult, når en bruker noe magi så blir hele skjermen mørkere å det er en kul effekt. Vanlig slossing er også veldig action fylt og Diablo elskere som digger å trykke 9 milioner ganger på muse knappene for å slå kommer til å digge det sikkert...

Men det lille jeg har testa er ikke i nærheten av så bra som WOW eller tillogmed EQ2. Så dette blir nok ikke noe å satse på....

Er nok WOW og Guildwars som kommer til å bli di store i år tror jeg innen MMORPG spill ivertfall.