River City Ransom EX

Lodin

Der Waaaah
Som tittelen nevner så er jeg for tiden på jakt etter remaken av RCR til GBA som kom ut i statene for en stund siden. Problemet er at ingen av sjappene jeg har sjekka gidder å shippe til Europa. Jeg får med andre ord ikke ta del i de fantastiske BizzARF'ene til homeboysene og det som verre er.

Med andre ord, I beseech you, where might I purloin this utterly phantasmagoric experience of a game. My loins crave BARF!

Hvor kan jeg med andre ord importere det fra?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg vil bare benytte anledningen til å påpeke at alle i hele universet må kjøpe RCREX, ettersom det ikke finnes noe fra det første spillet de ikke har forbedret.
Totalt konge, med andre ord.

Lodin

Der Waaaah
Takk for fine linken Sheffield, måtte ut med bare 230 Kroner.
Nå kan jeg endelig krysse a Kanadia på lista over land jeg har handla fra.

Infoh:

mer infoh

Spilte orignalen på NES for ørten år siden. Husker svært lite av det, såvidt jeg husker så var det gøy i det minste :)

Er ikke så veldig forandret fra SNES versjonen da...
Men det er jo en god del forandring hvis du sammenligner med NES versjonen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SNES-versjonen av River City Ransom skal du få lov til å vise meg.

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Yetipants@18.07.2004, 15.49
76454​
mhaggar har rett i at det finnes en SNES oppfølger til RCR, men den ble aldri gitt ut i USA/Europa. Det har det lett utalte navnet: Shodai Nekketsu Kouha Kuniokun. Grafikken er rimelig annerledes og det finnes ikke penger eller butikker i det, men ellers er det det samme klassiske beat em up spillet.

http://www.classicgaming.com/kunio/frame.html

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jojo, men RCR finnes ikke til SNES. :p

Opprinnelig skrevet av Yetipants@18.07.2004, 18.49
76454​
Hmm... Siste gangen jeg stoler på karer fra IRC uten å sjekke ting med flere kilder først...

Og altså, for å oppsummere. My bad. :svette: