Rock Band utsatt til 2008 (Europa)

D

Deleted member 91

Gjest
Eurogamer melder at, jepp, Rock Band er utsatt til første kvartal 2008 i Europa. EA skylder på lokalisering av selve spillet og det nedlastbare innholdet, selv om produksjon av alle miniatyrinstrumentene sikkert har noe med det å gjøre også. Som plaster på såret fikk vi vite om ti nye låter som skal være inkludert på spillet:
  • Rolling Stones - Gimme Shelter
  • Deep Purple - Highway Star
  • The Clash - Should I Stay or Should I Go
  • Faith No More - Epic
  • Beastie Boys - Sabotage
  • Radiohead - Creep
  • Jet - Are You Gonna Be My Girl
  • Nine Inch Nails - The Hand That Feeds
    [*]Smashing Pumpkins - Cherub Rock
  • OK Go - Here It Goes Again
Min reaksjon er mye den samme som til GTAIVs utsettelse: Like greit, er jo så mye snop som kommer ut i førjulstid uansett. Litt synd alikevel da.

PS: Fet skrift = :elsk:

Redigert: Spillet kommer nå også til alles favorittkonsoll PS2, så alle dere tapere som fortsatt kjører old-gen kan også være med og leke.

K999

Keystone State Of Mind

[*]Faith No More - Epic
[*]Radiohead - Creep
[*]Jet - Are You Gonna Be My Girl
[*]Nine Inch Nails - The Hand That Feeds

[/b]
Fy faen så jævlig bra. :elsk:

Redigert:
They also announced a total of 10 new tracks for Rock Band, though we expect this only applies to the North American version, as Harmonix said they would be localizing the track list for each region Rock Band's released in:
[/b]
1up

Ikke la det være sant. :grine:

D

Deleted member 91

Gjest
Meh, det nekter jeg nesten å tro. Greit nok hvis italienerne får litt ekstra faggotrock og franskmennene litt mer baguetter, men hvis de fjerner noe blir det hell to pay. I aller verste fall er det jo mulig det går an å importere, PS3-versjonen blir ihvertfall sonefri. Selv om jeg lurer på hva fraktkostnadene hadde blitt...