Rocket Knight [360, PC, PS3]

Lodin

Der Waaaah
Hva er best her i livet? En opossum med rustning, jetmotor og sverd som skyter er best her i livet.
Sparkster er som vi alle vet den nevnte opossumen fra Mega Drive og SNES spilla. Disse var klassiske Konami side scrollere hvor man flyr fram og tilbake og skyter slemme griser. Som sagt, det beste her i livet.
Remaken er mye av det samme, men i åra siden orginalene har grisene slått seg til ro og blitt en del av samfunnet, Sparkster har parkert rustninga og lever slaraffenlivet mens erkefienden hans, Axel Gear er blitt landets nye motvillige Rocket Knight. Så dukker det plutselig opp slemme ulver med digre roboter og Sparkster må nok en gang ut å eie.
Kommer til nedlastings i morra og vi glær oss? Jeg spilte aldri orginalene no særlig, men husker at de var artige. Det bør dette og være.

[yt]SxOBcXCieM4[/yt]

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Sparkster på SNES var så vanskelig at jeg ikke klarte å runde det med save states engang og dermed UNFUN, men Rocket Knight Adventures på Mega Drive er et av mine favorittspill.

Det jeg har sett av nye Rocket Knight ser dessverre totalt sjarmløst ut. Det er bare å se på traileren; ingen ansiktsuttrykk eller artige animasjoner, og ulvene ser dødskjedelige ut. HD er ikke alt. Dette er fra samme lead designer som stod bak Contra 4 på DS, og han virker mest interessert i å lage vanskelige plattformutfordringer enn noe sjarmerende som alle kan like.

Lodin

Der Waaaah
Bæsj på deg, dette var å eide. Bortsett fra at det er litt knot at rakettinga sitter på O og A sitter kontrollen som støpt.

E: Lyden når man trykker på pause! FFFFFFFFFFFFFFfffffff