Rocket League-turnering anyone???

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#21
PC og PS4 deler servere, så man kan spille mot hverandre uansett versjon. ^________^

Kan være det er vrient å finne samme lobby?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#23
PC og PS4 deler servere, så man kan spille mot hverandre uansett versjon. ^________^

Kan være det er vrient å finne samme lobby?
Det er akkurat det. De støtter ikke ennå parties på tvers av platformer, men det jobbes med en løsning såvidt jeg vet.

Så når skal vi spille da motherfolkens????
 

Nabbe

Har fin hatt.
#24
Ledig i kveld, opptatt i morgen, ledig hele søndagen.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#25
Kan i dag (fra nå til natt)
 

Nabbe

Har fin hatt.
#27
Og her er de syv andre målene også.


Rocket League beste spillen? Eller beste spillen? En av de to.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#28
Jeg elsker å suge i denne spillen. For det gjør jeg. Suger. Men elsker det.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#29
Så ingen selvmål fra din kant. Dårlig suging.

Det er i grunn litt som Trials, i at det er sinnsykt lett å plukke opp og få til noen småting, men enormt med dybde om man gidder å legge litt i det. Personlig har jeg ikke helt kommet meg forbi punktet hvor et sikkert skudd på mål kan ende opp som selvmål istedet. Baby steps. Gøy er det i alle fall.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#30
Vanskelig å score selvmål når man ikke treffer ballen
 
D

Deleted member 91

Gjest
#31
Det tar bare tid, ass. Du blir mer og mer vant til handlinga/hvordan ballen spretter, til slutt bommer du litt sjeldnere. Ting som forøvrig virker:
1. Skru opp FOV-en til maks
2. Ha ballcam på 95% av tiden
3. Motstå fristelsen til å kjøre etter ballen absolutt hele tiden, prøv heller å se hvor den kan sprette, hvem som kommer til å rekke den først, etc.
4. Vær sykt forsiktig med å slå ballen i andre retninger enn mot målet til motstanderen, det er hella easy å få en ræva sprett også plutselig sitter du der med skjegget i postkassa, bare at postkassa er målet ditt og skjegget er en ball. Fucked but true
 

Nabbe

Har fin hatt.
#32
Akkurat det med ballcam kan være litt sånn... tja. Jeg bruker det når jeg ikke ser ballen med vanlig kamera. Skal jeg forsøke treffe noe gjør jeg det bedre uten ballcam ni av ti ganger. Smakssak, men jeg tror "ikke kjør rundt med det på hele tiden" er et greit tips. Lett å miste oversikten sånn. Men nå er jeg ganske ræva da, så ta det med en klype salt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#34
Akkurat det med ballcam kan være litt sånn... tja. Jeg bruker det når jeg ikke ser ballen med vanlig kamera. Skal jeg forsøke treffe noe gjør jeg det bedre uten ballcam ni av ti ganger. Smakssak, men jeg tror "ikke kjør rundt med det på hele tiden" er et greit tips. Lett å miste oversikten sånn. Men nå er jeg ganske ræva da, så ta det med en klype salt.
Bli vant til det først som sist sier nå jeg. For all del ta det av om du ikke helt veit hvor du er, eller trenger å hente boosts, men... ja. Når du får det inn er det ganske overlegent imo.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#35
Eksempelvis det der hadde gått skikkelig ræva for meg om jeg var i ball cam (jeg later som om flaks ikke hadde noe å si), så om jeg har fin sikt og vet hvor ballen er ser jeg ikke noen grunn til å skru meg selv i pompen ved å bytte kamera. Men altså, ikke misforstå, jeg bruker det masse. Jeg bare bytter fram og tilbake (ofte) framfor å konstant ha det på. Beste er vel uansett å prøve seg fram med litt forskjellig og se hva som funker best.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#36
Blirre noe i kveld?
 

Nabbe

Har fin hatt.
#39
Pssh. Gi oss seks år så er vi minst like gode.

Spilte litt ranked tidligere i dag, uten at det kan sies å ha fristet til mer. Folk er overraskende nok FITTER som synes det er helt okay å bare fucke off om det andre laget får så mye som ett mål. I siste matchen jeg hadde droppet først én ut (som direkte førte til ett mål for de andre), og så forsvant andremann ut like etterpå. Tilbrakte de neste tre minuttene i et tafatt forsøk på å ikke slippe inn mål, men ... eh. Endte opp 7-2 til de dicksa. Eneste trøsten er at jeg hadde fire skudd på mål bare i løpet av de siste 25 sekundene. Er det overhodet noen straff for å baile på matcher? For ffffff, det burde det være.

Er forresten med når som helst i morgen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Okay jeg tenker jeg blir med en gang i morra. Dere kommer til å smile, nikke anerkjennende og gni dere i hendene av glede når jeg skriver at jeg har sett en kompis spille en match i Rocket League og det er alt jeg har opplevd av spillet.